Wedden dat 13 voor jullie een GELUKSgetal is Nu lekker uitrusten meid en op naar het telefoontje van morgen!
Zo mooie score hoor 13. Daar moet toch een toppertje tussen zitten. Op naar zaterdag. Mijn duimen gaan overuren maken. Liefs Kareltje
Joehoe 13! Goed zeg en wat Ginny al zegt vast jullie geluksgetal..hihi..ik hoop dat er mooie bevruchting plaatst vind en je een toppertje terug kan laten plaatsen zaterdag. Laten jullie er dan 1 of 2 terugplaatsen? xx
Ik heb nog geen idee, ergens eind volgende week.. Ik moet vanaf vrijdag gaan testen met ovu-testen en als die dan positief is moet ik bellen...dan worden ze ontdooit en zal ik waarschijnlijk ook horen wanneer de evt. TP zal zijn. Ik ben erg benieuwd wat de uitkomst van de bevruchting is..ik duim voor je [-o<
He pekske, Wij lopen redelijk gelijk op. Ik heb gisteren de punctie gehad, krijg morgen ook telefoontje over het aantal bevruchte eicellen en vrijdag waarschijnlijk de terugplaatsing... Vind jij het ook zo spannend?
ja verhip...vooral omdat het met speciale methode is... daar verwacht je toch stiekem meer van..... heb wel last van me buik zeg..pffffffff zo maar weer mijn bed in...
hoe is het vandaag meid? hopelijk zakt de buikpijn snel op naar zaterdag ik ben nog steeds hard aan het duimen voor jullie
He meis, nog twee daagjes en dan is het al zaterdag, ik duim voor je meis. Sterkte en succes. Liefs Zora
net gebeld.. 11 eicellen waren er rijp.. er zijn er 6 goed bevrucht... 4 in de vriezer en 2 liggen klaar voor zaterdag tp... had met zoveel eicellen iets meer verwacht maar ik klaag niet hoor.....ben er blij mee...ik zie het om me heen ook weleens anders erg genoeg..