Oh nee Pekske, had zo gehoopt dat het goed zou komen voor jou Ik blijf toch nog even een klein beetje hoop houden voor jou en ook al is dat tegen beter weten in. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wel weer zwaar als er dan een nichtje binnenloopt die zwanger blijkt te zijn. Hou nog even vol Pekske! Gr Flam [-o< [-o<
ik blijf nog doorduimen hoor, jeetje wat een rotnieuws gsietern, kan je er echt even niet bijhebben hoor, hou je taai, ik blijf echt duimen!
Ik ben bang voor de waarheid..Dat is mijn probleem, ik blijf wat dat betreft liever in onzekerheid omdat ik dan nog altijd de hoop heb... Maar hoe lang dit duurt weet ik niet hoor, kan goed zijn dat ik morgen alsnog een test doe, of vanavond misschien al. Durf hem niet alleen te doen, maar vanavond is mijn vriend thuis dus samen sta je sterker toch? Hoe is het verder met je?
Pekske: ik blijf duimen meid. Bij spontane zwangerschappen kan de een ook al voor haar nod testen en een ander test pas een week overtijd positief. Het kan dus nog steeds. Geen bloed geeft moed zeiden ze steeds tegen mij, dus dat zeg ik nu dan ook maar tegen jou.
jullie hebben toch ook vroeg positief getest... ik weet wel dat het nog zou kunnen, maar dat zou wel een verassing zijn dan.
en dat je bij normale zwangerschap laat positief kan testen is volgens mij te wijten aan het feit dat je dan niet precies je eisprong weet...nu toch wel
Ik duim nog voor je hoor pekske, kan nog alle kanten op! blijf de moed erin houden. En ik kan het me heel goed voorstellen dat je al hebt getest, kan het ook echt niet laten vroeger te testen. Blijven testen tot ie positief is!
ik hoop t. kreeg gister weer een beetje hoop omdat ik gister avond ineens zo misselijk werd dat ik bij opa en oma naar huis ben gegaan omdat ik zo beroerd was.. op zulke momenten twijfel ik toch weer... en als ik dan lees dat verhip op dag 15 positief test met niet een hele vette streep dan ook denk ik stiekem dat ik te vroeg getest heb...
hey elmo ben je daar weer. hahahahahhha wat denk je bij jezelf...had je maar niet zo vroeg moeten testen hahahahah
Vroeg testen, daar schiet je eigenlijk nooit iets mee op. Dat weet je zelf ook wel. Positief kan nog negatief worden en negatief kan nog positief worden. Je kwelt jezelf....