ik weet dat ook wel, maar ik had het bij niekster gezien dus ja, dan word je nieuwsgierig he.. ik hoop het dat ik te vroeg ben geweest...maar ja het gaat qua gevoel wel precies als alle andere keren dus dan ga je toch twijfelen..
vrijdag. eerder niet...heeft toch geen zin. eerst morgen maar eens overleven.. alle pogingen of opdag 14 of dag 15 na puncte ongi...dus zal mij benieuwen
Heel verstandig Pekske. Al vergt het een hoop geduld! Dit moet gewoon worden beloont met een positieve test! Gr Flam
Ik duim voor je Pekske, vroeg testen zegt niets hoor. Toen ik mocht testen toen waren mn streepjes heel erg licht en mn bloedwaarde waren ook nog niet zo hoog dus ik had nog niet veel hcg aangemaakt. Paar dagen later sprong die van de test af. Dus blijf positief. succes
ja en 15 dagen na tp. Ik ben er wel van overtuigd dat je beter die digitale kan nemen die geeft het toch duidelijker aan.En je hoeft niet te gokken of er een streep staat. succes
oh spannend zeg....... Ja het ene lichaam maakt heel vroeg hcg aan en het andere niet... ik duim voor je dat het goed komt.....
'nope nog niks te zien... maar mijn buikpijn word wel erger dus zoals ik het verwacht zal het er morgen middag wel zijn.. morgen eerst gips eraf om half 2 joehoeeeee
Ik hoop maar van niet...ik blijf duimen dat ie vrijdag toch posi is! Fijn dat het gips er eindelijk af mag, hoeft er niets nieuws meer om?
nee er hoeft gelukkig niks meer om... vind het lang genoeg geweest. ik hoop er ook op vrijdag, maar mijn buikpijn zegt echt anders..