pekske, fijn dat het gips eraf mag, en ik hoop dat deze week je nog meer goed nieuws brengt.....ik duim voor je!
de eerste tekenen zijn er al hoor.... gelukkig is mijn lichaam wel altijd stipt op dezelfde tijden...anders ad ik nog langer n spanning gezeten... ik stop in ieder geval even.. even weer denken aan mijn gezin en jan.. even weer wat dichter tot elkaar komen en leuke dingen doen... word lagzaam wel moedeloos er van hoor bah bah... snap er ook helemaal niks van...
K*t! Goed dat je even de tijd neemt voor jezelf en voor je gezin...even weer opnieuw opladen... *Big Hug*
Oh meisje toch! Wat een verdriet Vind het zo naar dat het nu weer niet gelukt is. Jullie hebben werkelijk er alles aan gedaan en dan is het nog niet gelukt. Wat triest Ik kan me voorstellen dat er een keer een einde komt aan wat je kan hebben. Dan is het op. Ik hoop dat er volgend jaar toch nog een poging komt want ik blijf geloven dat er ook voor jullie een wondertje moet zijn. Ik hoop dat jullie samen weer een beetje opladen en kan me voorstellen dat het wel even kan duren voordat het slijt van zoveel teleurstellingen. Wens je heel veel sterkte en heel veel steun en je weet, als je ergens mee zit kun je altijd PB-jen. Ik zal af en toe even een PB-tje sturen om te steunen. Gr Flam
Je ongi heeft ook echt doorgezet? *dacht dat het eerst alleen de eerste tekenen waren?* Weer in het gips...shit zeg! Sterkte meid!