Hoe gaat het met jouzelf meid? De feestdagen en jaarwisseling een beetje goed doorgekomen? Heel veel succes met de cryo's straks! Elmo *hier zitten ze per stuk ingevroren, hele goede cryo's zouden het zijn*
hoi pekske, voor jou ook een mooi jaar toegewenst. dat onze droom dit jaar uit mag gaan komen. weet jij al wanneer je de cryo tp zal hebben. ik zal niet meer in jan. zitten, maar verwacht de tp half febr. lopen we denk ik niet meer gelijk op, als het eind reslutaat maar positief is he' liefs lisa.
wij hebben een cryo tp eind januari.. moet nu mijn ongie afwachten en dan ovu testen gaan gebruiken... we zijn een paar dagen weg geweest vandaar dat ik zo laaat reageer.......... was heeeeeeerlijk trouwens en ik ben de feestdagen goed doorgekomen hoor... heb er niet zo heel veel last van, ik ben allang in mijn hoofd weer met de nieuwe tp bezig...
Pekske, ik wil je ook nog even veel succes wensen met de cryo-terugplaatsing! Ik ga heeeeel hard voor je duimen! Gr. Sabrien
Heerlijk zeg, zo even er tussenuit en nu weer opgeladen het nieuwe jaar in Laat het eskimootje maar komen eind Januari. Die is vast wel toe aan wat warmte Ik duim heel hard (met handschoenen aan) dat jij eind Januari een hele mooie geslaagde cryo-poging krijgt. Dat begin 2009 maar zo snel mogelijk je grootste wens in vervulling mag gaan Gr Flam
dank j wel flam...ik hoop dat jou wens ook noguit mag komen! vind het zo moedig van je om steeds bij andere zo positief te blijven en te blijven schrijven.. ik zou dat niet kunnen denk ik.... liefs peggy
Wanneer denk je dat je weer ongesteld wordt? of verschilt dat heel erg bij jou? Ben niet nieuwsgierig hoor ..ha..ha Gr Flam
ik ben al ongesteld geweest.. ik zou eigenlijk beginnen met ovutesten woensdag aan komend.. maar door financiele tegenslag schuiven we het helemaal op totdat het weer normaal is hier.. dit vind ik het meest frustrerend, dat je niet verder kan door geld
hey pekske, begrijpt ik nou goed dat je de cryo poging een maand opschuift. wat vervelend meid dat je het om de financien moet laten wachten. dus dan zitten we mss toch weer gelijk op de wachtbank. liefs lisa.
O meis..hier net zo, we willen even een stop inlassen om weer op adem te komen, maar ook om de financiën. We moeten telkens alles voorschieten voor de verzekering en de cryo's worden niet vergoedt dus dat houdt ook op na deze poging... Ik denk dat als wij weer verder gaan we eerst gaan voor een 2e icsi omdat we dat wel vergoedt krijgen en de laatste cryo niet hoe krom is dat Ik hoop dat je snel weer verder kunt, je keek er zo naar uit. dikke knuffel
He bah Pekske, wat vervelend om te horen. Dat zoiets belangrijks voor jullie vastloopt op geld. Wat is het oneerlijk allemaal. Ik wens je heel veel sterkte met al dat wachten en geduld hebben. Gr Flam
hey flam, het gaat goed hoor met wachten... ik ben er eigenlijk niet zo heel veel mee bezig.. ik ben weer aan het werk dus heb het wat drukker nu.. vandaag weer naar de acupunctuur en dan krijg ik ook de kruiden weer, maar dan in capsules.... dan over anderhlave week weer ongesteld en dan met eisprong de tp..dus we zien wel...de weken vliegen toch wel voor bij... ik moet zeggen dat ik wel berusting heb nu....het MOET niet meer zo nodig.....ik zie wel gewoon....
fijn pekske dat je goed in je vel zit, lekker, dat voelt vast goed! even de zorgen een beetje van je af, dan heb je straks weer de energie om ervoor te gaan! Succes!