Dat schiet al best weer op. En als je het druk hebt dan gaat de tijd inderdaad nog veel harder. Het is een hele goede zaak dat er bij jou een stukje berusting is gekomen. Dat geeft ook een soort rust. Bij mij is er nog steeds een stuk onrust. Ik blijf heilig geloven dat ik moeder ga worden maar zie wel de maanden wegtikken. In Juni wil mijn man ook een punt zetten achter de natuurlijke pogingen. Hier ben ik nog niet mee bezig en kan er ook niet goed in berusten. Ik blijf je volgen bij je volgende poging! Gr Flam
He! Jammer dat je door omstandigheden even niet verder kan. Maar miss ook wel even lekker dat je het eventjes los kan laten allemaal! Vind het echt dapper dat je nog zo positief bent iedere keer als ik die hele lijst onder je berichten zie staan!
Op naar Februari voor jullie Pekske! In die maand heb ik in 2007 de tp van Ruben gehad! Ik duim voor jullie meid! Elmo
moet goed komen dan elmo.. ben nu druk aan het kruiden slikken..12 capsules per dag.. het heet tao hong si wu tang...moet je maar eens googlen...ziet er veel belovend uit dan .... we zullen zien.. ik wil het we zullen zien gevoel vast houden....dan geeft het niet zo`n druk... bij jou ook weer spannend elmo.....ik duim hoor!
He Pekske, ik draag mijn maansteen ook weer trouw. Ik heb die van mijn schoonmoeder gekregen. Wij geloven allebei in de werking van stenen. Dat de kruiden, de maansteen en jouw positiviteit samen voor heel mooi positief nieuws gaan zorgen! Gr flam
dank je wel flam... ik vind het zo knap dat je zo positief voor andere kan blijven...ik weet dat jou wens ook zo groot is.... ik blijf voor jou ook hopen op een wonder hoor.....
hi kwam even kijkje nemen hier hoe het ging,,.. spannende tijd komt er weer aan... zie datje een maansteen hebt,.. heb ik ook gehad.. weet niet of ie echt geholpen heeft maar toen ik zwanger was is ie kapot gegaan.. alsof hij zijn werk er op had zitten succes!
hey pekske hoe gaat het met jou meid? ben je al bezig met een cryo poging? ik hoop echt dat 2009 een mooi jaar voor jullie gaat worden het is jullie zo gegunt!
hoi caruli, nee ik ben nog niet bezig...tuurlijk niet zou toch nooit zomaar bezig gaan zonder het te vertellen hier hehehehehhhehe... ik moet zondag mijn ongi krijgen , maar ik vermoed een late eisprong dus ben bang dat ie een week opschuift. als ie zondag wel komt dan is dat de start van de nieuwe poging....dan moet ik op dag 11 met de ovutesten aan de gang...
hihi ja das waar, jij laat het wel weten dan spannend meid, hopelijk komt je ongi optijd en kun je van start ik lees het dan wel, en ga weer hard meeduimen voor je
wij gaan eerst in geertgen kijken, kijken wat die arts zegt en misschien evt een plan voor ivf heeft dan weer terug koppelen naar onze eigen gyn, en dan eens kijken wat we zelf willen, of we tevreden zijn met de gesprekken of niet enzo vind het wel heel moeilijk worden nu.. het eind komt al dichtbij en moeten we straks gaan kiezen waar en hoe we een laatste behandeling gaan doen
ja dat is inderdaad heel moeilijk.... ik ben daarom ook blij dat ze in dusselsorf altijd cryo`s hebben...daarom heb ik nu na mijn laatste poging toch nog 5 cryo`s en dus kansen
Ik hoop dat die duiveltjes niet lang meer op zich laten wachten Wat gek is dat toch he, als je er op wacht komen ze niet en bij mij komen ze terwijl ik er nou juist niet op zit te wachten! grr..nou snap ik ook waarom ze het duiveltjes noemen Gr Flam
wie ik? of flam... flam die zit vandaag helaas weer op dag 1....vind het altijd zo balen voor haar he.... maar ik wil hem dit weekend wel hoor..
Linda en Pekske, jullie zijn allebei kanjers en zo lief! Tikfoutjes zijn snel gemaakt en nooit slecht bedoeld Dag lieverds, een prettig weekend. Ik ben de ergste telurstelling alweer te boven en voel me weer positiever vandaag Gr Flam