Dat gaat snel Het duurde bij mij ook een paar dagen met de ovu-testen voordat die echt donker kleurde. Zal er wel snel aan zitten komen! Spannend hoor Pekske. Ik kijk elke dag even op je topic Gr Flam
hoi flam....sorry hoor dat ik niet meer op je mailtje heb gereageerd... ik heb het rete druk gehad.. morgen word mijn wederhelft 30 en we hebben een suprise party georganiseerd in een zaal, ik ben dus druk geweest met kleding kopen, enz enz.. vandaag eindelijk mijn test positief he he.... dinsdag bellen om 9 uur of ze goed zijn ontdooit en zo ja...gelijk die kant op rijden voor de tp... word weer erg spannend dus.....
oh spannend zeg, begin alvast met duimen draaien, alvast van harte en wat leuk zo'n surprise party, dat wordt vast gezellig! heel veel plezier!
Het is je vergeven hoor..ha..ha First things first, zeggen ze altijd. Gefeliciteerd trouwens en dan nu draaien de duimpjes weer hard voor de eskimootjes Spannend! Gr Flam
jaaaaaaaa daar ben ik dan.... kreeg vanmorgen om 9 uur te horen dat ze allebei goed ontdooit waren en netjes gaan delen.. wij hoppa die auto weer in en ik ben net thuis... wat is het toch een rot eind rijden he....maar ik hoop dat het resultaat er mag zijn.. scholtes ziet niet in waarom het bij ons niet zou lukken en hij is dus nog steeds heel positief... tp nr 7 is dus een feit....
Hoi Pekske, Ik heb hier nog niet gechreven maar lees af en toe. Goed nieuws zeg! Hopelijk wordt dit hem!