Oh, wat geweldig Pekske! Ik ben zo blij voor je Ga keihard duimen voor je eskimootjes Dat ze zich maar stevig vasthouden Gr Flam
ja wel lekker.. alleen ik weet niet wat ik heb dit keer, maar ik durf bijna niet te gaan plassen hahahahhaha ben gewoon bang dat ik het uitplas.....hoezo een streep er door? hahahhaha
Mij is ooit een mooi verhaal verteld over een dubbele boterham met hagelslag ertussen. De hagelslagjes kunnen echt geen kant op Gr Flam
heel veel sterkte pekske met die verschrikkelijke weken.. ik weet nog dat ik zo bang was ze kwijt te raken dat ik 2 weken ruim geen seks heb gehad hahahahaha pas na mijn 1e echo durfde ik het weer heel voorzichtig... zet hem op meid we duimen dat je eskimootjes mooi blijven plakken
veel succes meid op het wachtbankje. dat ze maar en lekker warm plekje kunnen vinden daar binnen. x lisa.
hoi flam, ik heb vandaag gewerkt.. was wel lekker, ik heb alleenkei pijn in mijn rug weer. dus net lekker onder de zonnebank gelegen... nog een paar daagjesssssssssssss
Goed zo!..af en toe even tijd nemen om te relaxen. Ik hoop dat de tijd een beetje snel voor je gaat want vooral die 2e week is geen lolletje. Ik duim weer keihard door Gr Flam
het liefst zou je natuurlijk allerlei geknaag en signalen krijgen maar ja.. sommige embryo's werken zich heel stilletjes een weg in de wand en kondigen zich pas aan na de testdatum. Ik denk dat je bewoners lekker liggen te slapen Gr Flam
hey pekske, wou je even succes wensen de laatste dagen. Ook al is het nog erg spannend en onzeker allemaal, probeer alvast wel een beetje genieten. Met een beetje mazzel groeit jullie beebje nu namelijk heerlijk in jouw buik, en anders zou je dat maar mooi missen. Krampjes alsof je ongi moet worden zijn erg verwarrrend he, maar hoeven nog niks negatiefs te betekenen hoor. ik heb al buikkrampen vanaf de TP t/m de dag van vandaag, maar gelukkig wel in het bezit van een prachtig ienieminimensje. Dus nog even vol blijven houden hoor meis. ik gun het je echt, na deze lange MMM. Liefs en een dikke knuffel Lena
Pekske, Ik lees al een tijdje met je mee en wil je toch wel even heel veel succes wensen hoor met de laatste loodjes, nu is het echt jullie tijd hoor voor een positieve test! Floor
dank je wel floor, jou lijstje is ook niet misselijk... wat kan het soms oneerlijk zijn he... iedere keer zwanger en dan miskramen lijkt me echt kei erg om steeds te moeten mee maken...