ahhh das lief flam... dat ontroostbare valt nog wel mee, ik snap het gewoon nog steeds niet.. dat zal wel komen als ik echt ongesteld word.. maar wel lief dat je zo aan me denkt..xxx
menstruatie is een feit helaasssss.. wat is het toch een klote idee iedere keer weer.. ik ga zometeen iets leuks kopen voor in huis en kruip vanavond lekker tegen mijn ventje aan.. over twee weken de laatste cryo tp in eigen cyclus en dat is het laatste wat we hebben.... daarna moet ik alles zelf gaan betalen.... dank jullie wel voor jullie lieve woordjes..
Hey meid, ik had zo gehoopt dat je wachten nu beloond zou worden, maar helaas... Ik weet gewoon even niets te zeggen....vind het echt zwaar klote! Liefs
jeetje dat meen je niet, ik scrol nog hoopvol je topic door en dan... nee! ik vind het zó oneerlijk! hele dikke knuffel! wilde dat ik wat voor je kon doen!
O Nee Pekske, wat erg voor jullie. Ik had het zo gehoopt. Wat oneerlijk dat het jullie weer niet gegund is, je hebt al zo'n lange weg gehad. Ik wens jullie heel veel sterkte deze teleurstelling weer te verwerken. Liefs Floor
Ow Pekske...ben hier gewoon stil van. Wat moet je hier nou voor opbeurends op zeggen... Ik hoop, echt vanuit mijn tenen, dat die cryo jullie eindelijk wat op gaat leveren. Eindelijk een goede zwangerschap..... Meer kan ik er niet van maken. Ik vind dit echt een vreselijke domper voor jullie. Sterkte meid!
Ik snap het ook gewoon niet. Ik vind dat als meiden er zoveel voor over hebben dat die zowiezo beloond moeten worden met een zwangerschap. Vind het zo oneerlijk als het bij sommige maar niet wil lukken. En zo sterk als we dan blijven, ook jij, gewoon bewonderingswaardig. Die volgende cryo moet gewoon het wondertje worden voor jou. Heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag Gr flam
Hoi Pekske, ik kwam nu maar vast even kijken, heb je net een prive berichtje gestuurd en lees hier je laatste nieuws, wat verdrietig joh. Ik kan alleen maar enorm hopen voor je voor de volgende poging. Zal beslist duimen. Sterkte meis. Groetjes
Wou je nogmaal heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel van mij. Ik weet hoe je je nu voelt en leef met je mee ook al ben ik meer achter de schermen, ik voel me nog heel betrokken. Ik ga volgende week naar mijn 1e acupunctuur behandeling. Probeer dit jaar toch nog iets positiefs te doen wat mij misschien gat helpen om zwanger te worden Gr Flam
Flam ik voel me altijd heerlijk met acupunctuur dus hoop dat het jou ook zo goed bevalt! Ik ga in mei weer!
ik ben gestopt met de accupunctuur.. ik vond het pijnlijk en ookal werd ik er wel rustig van, ik vind het steeds zo`n gedoe.. ik heb het twee behandelingen gedaan en niet geholpen.. nu ga ik masages laten doen om me los te maken... dat is ook een soort van acupunctuur maar dan zonder naaldjes..drukpunt massage... da vind ik veel lekkerder..
hier gaat alles zijn gangetje hoor... deze week weer even doorkomen en dan beginik zaterdag met de ovutesten alweer.. als alles normaal verloopt dan is die positief op maandag.. dan weer bellen en dan weer een tp...de laatste cryo`s voor we het zelf moeten betalen.... extra spannend dus.
Pekske, ik hoop dat jullie laatste kans iets moois teweeg brengt, en dat jullie het geld kunnen uitgeven aan een mooie baby uitzet, ipv voor de mmm
ik hoop het ook... mocht het onverhoopt toch niet goed uitpakken dan geef ik ook het geld wel uit aan de mmm... ik geef me niet zomaar gewonnen!