Hartstikke mooi. Het gaat weer beginnen Dat het begin van de lente maar hele zonnige en positieve berichten gaat brengen! Gr Flam
morgen bellen en dan hoor ik of ze goed ontdooitzijn. woensdag om 10.40 uur tp... ze hebben ze alle 3 ontdooit..je zou toch zeggen dat er een goede tussen moet zitten... 2de paasdag testen.........spannend
Oh Pekske, wat spannend weer......poeh! En wat je zegt; van die drie cryo's moet toch echt wel minimaal 1 topper zitten Toch? Denk aan je! liefs
ik heb bet gebeld en ze zijn allemaal goed ontdooit. morgen voor ik weg rij nog een keer bellen voor de deling maar dat zal hopelijk wel goed zitten.. dus het word weer rete spannend.
Succes vandaag meid en één goede reis naar en terug van Düsseldorf! Denk aan je en duimen draaien nog steeds! Liefs
Wat een geweldig nieuws. Op naar een mooie terugplaatsing. Dat vind ik toch altijd een bijzonder moment. Dat er iets van jezelf teruggeplaatst wordt in de hoop dat het gaat innestelen en groeien. Echt wonderbaarlijk en voor dat wonder ga ik heeeeel hard duimen Gr Flam