Joehooeeeeee.....!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Nog één December mama erbij!!! Duidelijker kan niet meid,........!!! Ben zo ontzettend blij voor je ......geweldig Liefs en een dikke smaak! x stefanie
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Pekske! Duidelijker kan de test niet! JOEHOOOEEE!! Gefeliciteerd meid! Ben zooo ontzettend blij voor jullie. Super! Dikke kus Sabrien
Super Pekske, ik ben echt super blij voor jullie. Van harte gefeliciteerd ga er lekker van genieten. Knuf Vergo
Van harte gefeliciteerd Peg... ben er helemaal hyper van, laat staan hoe jij je moet voelen hahahah.. SUPER!!!!!
Oooh wat mooi!!!! Super Gefeliciteerd Pekske (en man), Wat supermooi om eindelijk een positief resultaat te zien na zoveel behandelingen! Ik ben echt superrrrblij voor jullie, het is je echt gegund!
Buikpijn kan er echt heel goed bijhoren hoor! Snap heel goed dat het loeionzeker maakt! Op naar je eerste echo meid! Elmo
pekske, wat een geweldig nieuws! ik zit hier met tranen in mijn ogen (de hormonen denk ik ), jullie hebben het ook zo verdiend na al die tijd! geniet ervan meid, en die buikpijn hoort erbij idd, ik maakte me daar ook (onnodig ahteraf) druk om. Hopelijk heb je snel een echo en kun je het hartje zien kloppen, dat stelt je heel gerust! Een hele fijne pasen voor jou! Ben je met de kerst uitgerekend trouwens? liefs wies