dank je wel wies....ja ik ben rond de kerst uitgerekend inderdaad 21 dec.. oww ik word wel gek van de wc bezoekjes hoor..iedere keer bang dat ik ongi word bah.. hoop dat ik dat snel naast me neer kan gaan zetten..
Meid, ik heb dat zelf ook nog steeds.......!!! Elke keer naar het papier staren, het wordt wel beter....!!!
hallo allemaal.... ik heb gelukkig pijnlijke borsten als kwaaltje er bij gekregen...niet overdreven , maar ik voel ze goed...dat doet me wel goed moet ik zeggen.... woensdag bloed prikken...spannend
Vind het zo'n wonder en zo fantastisch voor jou! had je al voor het testen er een goed gevoel over of had je geen enkel signaal? Nou, ik lees dat de signalen er nu in ieder geval wel zijn en dat is mooi en geruststellend. Nu op naar de echo. Ik duim keihard voor een heeeeele mooie echo Gr Flam
hey flam... ik had helemaal geen gevoel nee..en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds kei bang ben... als ik dan zie bij stef en herma dan word ik alleen maar kei onzeker.. vandaag weer minder last van mijn borsten...ik weet het ookniet meer hoor.... pffffffff hier word je toch gek van... ik denk dat ik maar gewoon 2 weken vanalles ga doen om maar niet te hoeven na denken......eerst maar es die echo..
Wat lees ik Pekske? De wonderen zijn de wereld nog niet uit, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig zeg!! Groetjes Anneriee
Ik zou ook zo onzeker zijn. Volgens mij ging ik elke dag een test doen..ha..ha Heel veel afleiding zoeken en ik duim heeeeel veel voor een prachtige echo!! Gr Flam
YES Pekske...wat een supernieuws zeg...k ben hier de laatste tijd weinig geweest, maar lees nu dit....wat gaaf zeg.....van harte joh Ja kan me voorstellen dat je nog erg onzeker bent...kan bijna niet anders he.... Heel veel liefs Marina
hey pat.. ja mijn hcg waarde was 1107 dat is best hoog... ik heb de echo over een weekje of 2..ik ga braaf pas na de 6 weken want ik wil wel heel graag hart actie zien natuurlijk..
Prachtige bloedwaarde dus. Dat is al heel mooi Nu de echo nog en dat wordt even wachten maar we babbelen je er wel doorheen! Hebben jullie het al verteld aan naasten of houden jullie het nog even voor jezelf? Of ben ik nu te nieuwsgierige vragen aan het stellen? Gr Flam
hey flam.. we hebben het al wel verteld aan de mensen om ons heen.. ze wisten natuurlijk wanneer ik moest testen...en wanneer ik de tp heb gehad.. dus dan is het heel moeilijk om je mond te gaaan houden... en we hebben er zo lang op gewacht dus dan hou je je mond ook niet meer zo makkelijk.. ik heb net gebeld en ik heb 4 mei de echo..
1107! Sow! Dat is zeker enorm hoog zeg! Je zou er inderdaad haast geld op inzetten (twins). Als alles maar goed is..dat is het belangrijkste.