ja nog 5 dagen ja... maar ik heb zo`n buikkrampen............niet normaal... en knallende hoofdpijn... dus eigenlijk is deze dame een beetje van haar geloof af gevallen
Houd de moed erin meid! Ik heb ook regelmatig buikkrampen. Kon gisteren niet eens rechtop staan. Het hele gebied van mijn maag naar beneden deed pijn, en vanmorgen was het weer helemaal over! Enne... geen bloed is goed, dat weet je hè?!
Pekske, het zegt echt niets. Krampen en pijn kun je ook hebben als het juist de goede kant uit gaat. Ik blijf goede hoop houden en nu dubbel voor jou als jij het er even moeilijk mee hebt. Hier komen wat duimen! Gr Flam
het zegt idd niks meid ik had bij de zwangerschap van tygo ook veel last van krampen en steeds het gevoel dat ik ongi zou worden maar verder geen klachten van een evt zwangerschap.. en toch zwanger dus je weet het maar nooit
ik hoop het caruli, maar onzeker maakt het me wel... morgen is het 14 dagen na de punctie, meestal word ik netjes dan ongesteld.. ik heb nu wel die bolletje meer en ik moet ze door gebruiken dus ik weet niet of ik dan nu ook ongie zou worden...
Spannend meid...hoop het zo voor je! [-o< Ga je stiekem eerder testen of wacht je netjes tot woensdag?
ik ga na die test van gister niet meer testen hahahhahaha het heb toch geen zin... ik wacht braaf tot woensdag....als ik dat haal...
Hé meis, hoe gaat het vandaag? Nog 2,5 dag hè?! Het is wel spannend hoor. Ik zit toch ook wel weer in spanning, morgen weer bloedtest, HCG moet dan gestegen zijn.
Ik kwam ook even kijken hoe het hier gaat. Spannend hoor Pekske. De duimen draaien even door (ook al ben ik even niet heel actief op het forum) Liefs Hope
Zenuwslopend he, die laatste dagen. Die bekende laatste loodjes kunnen heel zwaar wegen ! Ik ben maar eens even extra hard aan het duimen geslagen voor een heel mooi positief resultaat Gr Flam
ik heb me vanmorgen niet in kunnen houden en heb getest.. 14 dagen na de ppunctie.....negatief.. zo wit nog witter dan wit......zelfs geen indroogstreep.. dus het zal wel niet..... vorige keer had ik toen al wel een streepje....dus ik ben van mijn geloof af gevallen.. wat een kwelling iedere keer... vind het zo klote om jan steeds teleur te stellen.. ik snap mijn eigen lijf niet meer...waarom pakt het niet.......snap het niet...... woensdag weet ik het helemaal zeker of ik moet eerder ongi zijn geworden. dan weer dd bellen en dan zelfde maand de cryo...
Pekske, ik weet dat het ontsettend balen is elke keer een negatieve test te hebben. Maar helemaal verloren is de hoop nog niet, misschien heb je gewoon nog niet voldoende hcg opgebouwd....geen bloed geeft moed! Dikke knuf!
Jeetje, wat teleurstellend zeg! Ik heb ook nog wel een pietsie hoop..maar kan me voorstellen dat dat voor jou ver te zoeken is. Je teleurstelling naar Jan toe is ook begrijpelijk...maar zo veel kans heb je theoretisch nou eenmaal niet. Het is dat je weet dat er een kant-en-klaar embryo is teruggeplaatst...maarja, meer dan afwachten kan jij ook niet doen hoor! Kussie!