Ik heb nooit eerder durfen testen. Te bang voor wat ik zou zien. Maar er is toch nog een klein kansje dat er nog niet genoeg hormonen in je lijf zitten? Ik kan me goed voorstellen dat je het geloof in een goede afloop begint te verliezen. Ik denk dat Jan alleen maar teleurgesteld zou zijn dat de poging niet gelukt is omdat hij zo dolgraag een kindje van je wil. Hij is zeker niet in jou teleurgesteld. Ik snap dat je gedachten negatief worden maar het ligt niet aan jou maar aan je lichaam waar iets niet zo gaat als het moet gaan. Ik ben ook boos geweest op mezelf en mijn lichaam. Kon gewoon niet accepteren dat het niet lukte maar nu heb ik besloten gewoon in wonderen te blijven geloven. Hou vol Pekske! Gr Flam
Pekske, wat een vreselijke teleurstelling voor jullie. Je hebt er al zoveel voor moeten doorstaan, onbegrijpelijk dat het nu waarschijnlijk weer niet gelukt is. Een hele dikke knuffel en probeer toch moed te houden want wonderen bestaan echt. Liefs, Annerie
Oh nee Pekske, dit kan toch niet waar zijn. Ik zit net je laatste berichtje gelezen. Ik probeerde nog zo te hopen dat het allemaal goed zou komen voor jou en dan lees ik dit Wat moet jij je afschuwelijk voelen. Ik weet nog zo hoe vreselijk leeg ik me voelde bij de laatste test, kon gewoon niet geloven dat het weer niet gelukt was. Ik kon niet eens huilen. Ik weet ook dat er nu geen woorden zijn waar ik je mee kan troosten want die zijn er nu even niet. Hoe wordt je opgevangen? Is Jan thuis? Vind het zo erg voor je, kon ik je maar een knuffel geven. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel erg voor je. Je kunt me altijd een PB-tje sturen als je iets kwijt wil en even van je af wilt schrijven. Dan ben ik er voor je! Heel veel sterkte Pekske! Gr Flam
dank jullie wel voor alle lieve woordjes.. ik heb contact gehad met dusselsorf en ik mag 6 okt komen voor een echo om te kijken hoever ik met mijn eisprong zit. dan krijg ik waarschijnlijk donderdag de transfer van de emmies die uit de vriezer komen... als ze goed ontdooien tenminste.. ik heb eerlijk gezegt meer vertrouwen in die behandeling om dat er niks word gestimuleert met medicijnen.. ik hoef helemaal niks te spuiten slikken of inme doos te stoppen... helemaal natuurlijk dus...... ik ga gewoon vol goede moed verder......kan niet anders he
Hey... Heel veel sterkte meid. Wat erg voor jullie dat de 4e poging niet gelukt is. Elke keer weer die spanning..jakkes. Dikke knuff ...Minou
heel veel sterkte meid! hopelijk ontdooid de cryo goed en slaat die wel aan. ik ga dan weer voor je duimen
Hey Pekske, Wat ontzettend balen voor je, je was zo positief! Wil je heel veel sterkte toewensen om deze klap weer te verwerken! Neem de rust ook! Mirjam
Wat fijn dat je vol goede moed verder gaat! Dan heb ik er gewoon met jou veel vertrouwen in en gaan die cryo's ook gewoon goed ontdooien. Vind het heel fijn om te horen dat je moed houd! Gr Flam