Ik stond gister met mijn buurman te praten over werk. Ik vertelde hem dat ik op zoek ben naar een andere baan omdat ik het absoluut niet meer naar mijn zin heb (de redenen heb ik al eens eerder in een post gezet dus zal ik jullie besparen ). Hij vind dat iedereen met tegenzin naar zijn werk gaat maar ik vind van niet. Toen ik vroeger nog fulltime bij de Gamma werkte, ging ik altijd met plezier naar mijn werk. Af en toe een dagje geen zin is natuurlijk wel normaal maar het idee dat ik over 2 maanden weer moet beginnen geeft me nu al slapeloze nachten en dat is toch niet goed lijkt me Nu vraag ik me af, gaan jullie met plezier naar je werk of niet? Algemeen genomen bedoel ik dan he
Meestal wel. Ik heb ook wel eens een baaldag (of week), maar als ik er elke dag met tegenzin heen moet gaan, ga ik op zoek naar iets anders.
Ik ga altijd met plezier naar mijn werk anders was ik er allang mee gestopt... Ik werk in de thuiszorg als verzorgende
Niet meer, ik ben een beetje uitgekeken op mijn werk. Geen doorgroeimogelijkheden en al jaren hetzelfde. Dus nee, voor mij wordt het tijd voor wat anders. Toen ik hier net begon ging ik wel met plezier naar mijn werk, maar omdat het nu geen uitdaging meer biedt niet meer dus.
Mee eens meiden, daarom ben ik nu ook dringend op zoek Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan Het lijkt wel of heel Nederland op zoek is hahaha Reden des te meer om mijn vraag te stellen
Ik ga werkelijk nooit met tegenzin naar mijn werk eigenlijk. Ik weet wel hoe het is, maar vind het niet gezond. Je werk is een groot deel van je leven, waarom op een werkplek blijven als je er elke dag met tegenzin naartoe gaat? Dan zou ik in ieder geval naar iets anders zoeken.
ik zou ook heel graag ander werk vinden. Ik ga ook elke dag met tegenzin naar het werk. Maar ik ben alleenstaand, heb nu een vast contract, dus ik durf niet zo goed. Ik heb al wel voor mezelf duidelijk, dat als de kleine naar school gaat, dat ik me om ga laten scholen! Nog ff 2 jaar uitzingen dus...
Ik ga met plezier naar mijn werk, natuurlijk wel eens een dag dat ik geen zin heb om te gaan werken maar dat ligt dan meer aan mezelf dan aan het werk. ( zou dan liever met vriendin gaan stappen maar moet werken) Ik werk als verpleegkundige in een kleinschalig wonen project
ik ga 9 van de10 keer met plezier naar mn werk , tot ik er ben haha als t druk is of de clienten lastig verdwijnt mn plezier al snel . Het is bij ons echt met vlagen dat om de haverklap opgeroepen wordt voor kleine stomme klusjes en daar krijg ik dan echt de schijt van . toen ik nog nachtdiensten draaide ging ik minder vrolijk naar mn werk , gelijk uit mn bed de fiets op om 22:00 en met tegenzin wachtne tot 3uur om n client te douchen en dat 3 eer in n week :S
elke dag weer met heel veel plezier!! elke dag lol!! inmiddels met twee kindjes wat stresvoller om te komen, maar eenmaal gearriveerd, ga ik er elke keer weer voor!! wat al gezegd is... het neemt een groot gedeelte van je leven in beslag.. en ik weet ook wat het is om elke dag bij het horen van de wekker al vreselijk te balen....
Ik heb geen hekel aan mijn werk, alleen aan het vroege opstaan. 05.30 uur blijf ik vroeg vinden. Eenmaal uit bed valt het meestal wel allemaal mee. Op het werk gearriveerd, dan maakt het niks meer uit.
Ik ging altijd met veel plezier, maar nu ik allebei de dagen alleen zit vind ik het eigenlijk niet zo leuk meer. Moet nu de telefoon opnemen, klanten ontvangen en de post doen + mijn eigen werk. Eerst deed mijn collega dat namelijk, maar die is ook parttime gaan werken en nu wisselen we elkaar af. Vind die extra klusjes niet leuk en heb steeds tijd te kort. Maar ach, het is lekker dichtbij, makkelijk te combineren met kleine kinderen en ik heb veel vakantie! Als de kindjes naar school gaan ga ik wat anders doen
Ik ga gelukkig altijd met plezier naar mijn werk Dit is wel eens anders geweest, bij mijn vorige baan moest ik mezelf écht naar mijn werk slepen iedere dag... Daar kreeg ik op een gegeven moment zo de zenuwen van dat ik op zoek ben gegaan naar wat anders. Dat was 3 jaar geleden en heb er nog geen dag spijt van gehad !!
meestal niet de laatste tijd, het werk zelf is nog steeds geweldig, maar de werkdruk wordt zo hoog, dat het gewoon niet leuk meer is.
Meestal niet.. Geen doorgroeimogelijkheden, al jaren hetzelfde en geen uitdaging meer. Maar ik blijf waar ik zit. Al is het alleen maar voor de vastigheid die ik heb.
Ben nu 1,5 jaar aan het werk bij deze werkgever. Bij mijn vorige werkgever kregen de mannen alle kansen, want jonge vrouwen konden kinderen krijgen en minder gaan werken en dat risico wouden ze niet nemen (hoewel wij in minder dagen net zoveel werk verzetten als fulltime mannen ). Dus na jarenlang gewacht te hebben op die vette vis die me voor werd gehouden toch de knoop doorgehakt en nu dus al een poosje bij deze werkgever aan het werk. Mijn leidinggevende is een vrouw en we werken in een erg leuk team. Het werk is erg afwisselend en hoewel ik drie dagen werk wordt ik overal in betrokken en mag ik alles doen (is soms wel druk en onoverzichtelijk, maar elke dag is weer anders). In januari vmk gehad en daarin ben ik ook erg ondersteund door mijn leidinggevende en collega's. Zit hier erg op mijn plek. Enne wie nog een administratieve baan zoekt in omgeving Kampen en fulltime wil werken, er staat nog een vacature open!
Nee totaal niet. Door privé omstandigheden en nare gebeurtenissen op m'n werk heb ik het totaal niet naar m'n zin (en dat is dan nog zacht uitgedrukt). Inmiddels ben ik met een jobcoach bezig om te kijken wat ik wel zou kunnen/willen e.d.