Ik haha, ik zit ook helemaal alleen, mijn werk is mama Zoontje wil niet meer slapen, en heeft net de fles gehad,nou heeft hij besloten niet meer moe te zijn.
Jij hebt dus ook nachtdienst Jeetje wat vroeg!! Dat deed mijn zoontje ook vaak toen hij nog zo klein was. Hoelang duurt het meestal voor hij weer moe genoeg is om te slapen?
Hij word alweer een beetje moe nu,, tot hoelaat moet jij werken dan? Dan kan jij daarna ook lekker slapen haha
Ik ben verpleegkundige in de psychiatrie. Mijn patienten zijn erg zelfstandig en slapen 's nachts. Ik heb dus vaak weinig te doen en zit alleen. Erg saai. Maar het einde is in zicht!! Nog 1 uurtje.
deze hele week ook nachtdienst gehad. vanaf zondag 22:00 en geëindigd op vrijdag ochtend 06:00 uur. doe productie werk dus gelukkig meer dan genoeg te doen en dan vliegt de week ook zo om. nu lekker weekend tot maandag 14:00 uur dan mag ik een weekje late dienst draaien. leuk ploegendiensten maar ben wel blij dat mijn vriend niet werkt en voor de kleine zorg als ik werk.
brr bij het lezen van de topictitel kreeg ik al rillingen, NACHTDIENST vre-se-lijk! voorlopig ben ik die ff kwijt, hiep hoi