Ik heb van mijn werkgever voor de dag van de verpleging een fleecevest gehad om tijdens het werk te kunnen dragen. Nu heb ik deze gewassen voor gebruik, alleen toen ik hem gedragen heb, zat mijn witte uniform vol donkerblauwe pluizen!!! Geen gezicht, maar goed. Nu kreeg ik van collega's de tip om hem een nacht in de vriezer te leggen, dan zouden die pluizen weg zijn. Maar weet iemand of ik hem daarna nog een keer moet wassen? Of hoe dat werkt misschien...? Heel veel dank, dat blauwe, witte uniform draag ik liever ook niet
Heb je geen droger? Even droog in de droger doen gaan de pluizen er ook af. Anders zou ik het niet weten.
Vriezer helpt niet hoor dat haalt alleen het statische eraf....nog een keer wassen en in de droger doen...
in de droger doen....dat haalt alle pluizen eruit..maar blauw op wit ooooooooooeeeehhh dat is vragen om afgeven hahaha. zal nog wel een paar keer wassen duren en drogen voordat je helemaal niets meer op je uniform zult vinden...
Ja dat donkerblauw snap ik ook niet, het uniform is wit met turquaseblauw (?) ik weet niet of je het zo schrijft, maar goed.....