het is gelukkig allemaal achter de rug nu. net terug van de crematie. geef mij maar een feestje vind ik stukke leuker
Hebben jullie fijn afscheid kunnen nemen? Ik hoop het voor je....en nu op naar het feestje dta je over 9 dagen posi mag testen!
Hi, Ik hoop dat het een bijzondere crematie/begrafenis was. Hoop dat je fijn afscheid hebt kunnen nemen, voor iedereen trouwens. En dan krijg je er ook nog een neefje bij.....Dat is dan vast een heel dubbel gevoel. Ik hoop voor je dat je gauw zelf zwanger zult worden. Heel veel sterkte nog. Liefs Happy
ja het is er vreemd. en een neefje (zo schattig babytje) en me oma overleden. vind het nog steeds een raar idee,heb nog wel is dat ik zo een gevoel heb van ik ga er ff heen,maar dat kan helaas niet meer. ik heb het pendelen weer opgepakt,dus iedereen die een aanvraag had ingestuurd de afgelopen dagen hebben antwoord gehad,hopelijk heb ik niemand over geslagen liefs sonja
hallo sonja... Allereerst nog gecondoleerd..nooit leuk dat soort dingen !! Ik heb ook een pbtje gestuurd volgens mij per ongeluk 2x (OEPS Sorry ).......
hey Sonja, kweet niet of je mij nog herinnerd want met al die aanvragen jij hebt voor mij gependeld op 10 augustus, ik ben Annabel en volgens jouw ging ik vandaag 14/08 positief testen en wat raad je, ik heb een positeve test in mijn handen !! ie staat op mijn album! duizendmaal dank echt waar dacht echt niet dat het nog kon na 4 nega testen en eveneens vorige maandag nega bloedtest bij ha!!! dus de pendel heeft gelijk!!! dacht zal het bericht eveneens maar op de site zetten. dank u wel dikke knuf, Annabel.
Jee Annabel, wat super zeg!!!! Gefeliciteerd!!!! Sonja heeft wel een hoog juistheids gehalte zo he... Ennee...Sonja....nog heel veel sterkte meis....
Vandaag ook een pendel bij Sonja aangevraagd en die zegt dus november, een meisje. Ik heb a.s. vrijdag mijn NOD dus hoop natuurlijk dat ze er naast zit en dat ik NU gewoon zwanger ben. Maar november is ook zo heel ver weg niet meer.
Heb ook een pendel aangevraagd bij Sonja. Wij willen over een paar maanden namelijk gaan kleussen voor een tweede. Ben benieuwd. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Volgens Sonja zou ik in juni 2007 zwanger zijn van onze tweede uk. 14 juni zou ik dan een posi test hebben en het wordt weer een jongen. Ben heel erg benieuwd of het gaat kloppen. Moet nog zolang wachten he. Maar ja geduld is een schone zaak. We zijn ook nog niet bezig dussss. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Spannend Bianca!!! Ze heeft echt heel vaak gelijk.....dussuuhhhh.... (ik hoop deze keer bij mij ook... )