pendel aanvragen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pammy, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi "pendelaars",
    Ik kan me voorstellen dat het even teveel is.
    Ik sluit me bij de anderen aan dat het erg lief van jullie is dat jullie dit willen doen.
    Ben blij dat jullie de tijd ervoor nemen, zoiets kan niet tussen de soep en de aardappelen door.
    Alvast bedankt, Hope
     
  2. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Jullie mogen mij gewoon pbtjes sturen hoor, dat vind ik helemaal niet erg zelfs leuk om te doen, maar het kan gewoon zijn dat het wat langer duurd voordat je de uitslag hebt..

    That all, dus meiden jullie kunnen mij gerust pben..

    Liefs Shannen
     
  3. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Shannen,
    Van mij heb je toch al een PBtje gehad?
    Ik weet het niet meer.
    Hope
     
  4. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    Ik sluit me ook bij de anderen aan,
    echt Super dat jullie dit willen doen,
    en wie weet....
     
  5. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hope klopt van jou heb ik al een pbtje morgen kunnen jullie een pbtje terug verwachten..

    Liefs Shannen
     
  6. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nog even iets anders: ik vind echt ook vreemd dat er mensen zich melden die niet aktief zijn op het forum....Of ben ik nou gek?
     
  7. sim

    sim Niet meer actief

    ik heb ook gevraagd of iemand voor mij wilde pendelen, en ben zelf ook niet meer zo actief op het forum, dat laatste doe ik bewust, omdat ik er anders weer te obsessief mee bezig ben :cry: , en dan is de teleurstelling te groot. maar ik heb ook een dochtertje die momenteel veel aandacht nodig heb....

    liefs sim
     
  8. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Pammy ik wacht gewoon rustig af!
    Groot gelijk dat jullie het rustig aan doen, er is ook nog een leven naast dit forum.
     
  9. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Als het goed is heb je pb Roos ;)

    Groetjes Joyce
     
  10. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nee , je bent niet gek mijnimeel ;)
    Vandaar ook mijn berichtje dat ik nu alleen nog voor forummers pendel die echt actief zijn .
    Het kost een hoop energie namelijk .
    Voor jullie hier wil ik graag pendelen , jullie zijn er ook voor mij als ik jullie eens nodig heb .
    Maar die gene die niet actief zijn lezen alleen maar mee , krijgen zo een hoop info , maar geven niets terug .
    Verder delen wij lief en leed met elkaar en zij houden zich stil .

    Groetjes Joyce
     
  11. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    wat ik even kwijt wil is dat ik het erg lief vind van de pendelaars dat jullie dit voor ons willen doen...
    ten tweede wil ik iedereen bedanken die wel eens op mijn mailtjes op dit forum reageert.
    ik zeg net tegen mijn man dat ik het zo ontzettend fijn vind dat ik mijn ei hier kwijt kan.
    ik voel me af en toe zo opgelucht als ik op het forum heb gezeten, ik heb dan alles weer even van mij afgekletst en kunnen lezen dat ik niet de enige ben die met vragen zit.
    dus meiden bedankt allemaal!!! :D

    groetjes babs :oops:
     
  12. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Graag gedaan hoor babs :D
    We zitten hier met zn allen in het zelfde schuitje he .
    En zoals ik hier al eerder heb gemeld , we zijn hier MET elkaar maar vooral ook VOOR elkaar ;)

    Groetjes Joyce
     
  13. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    daar heb je gelijk in...
    thanks :)

    groetjes babs
     
  14. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    We zitten inderdaad bijna allemaal in het zelfde schuitje en het is mooi gezegd dat we er allemaal met en voor elkaar zijn!!! Die houden we erin ;)

    doeii :)
     
  15. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
  16. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Helemaal mee eens,jullie zijn super!
     
  17. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Vind ik ook ;)
     
  18. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Whahahahahahaha.
    Sorry hoor , moest echt even lachen toen ik dit las allemaal :D
    Gewoon omdat we hier zo lekker eensgezind zijn allemaal .
    Dat is natuurlijk zo , we zitten ook echt met zn alle in hetzelfde schuitje .
    En ja , we zitten hier MET zn allen , Voor zn allen .
    Maar dan de antwoorden die erna komen : ja , vind ik ook , je hebt helemaal gelijk enz :D
    Tis me wel vaker opgevallen hoor , dat we zo eensgezind kunnen zijn .
    Maar soms valt het me gewoon nog eens extra op .

    Groetjes Joyce
     
  19. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hallo allemaal,

    ik was hier even aan het lezen over wat joyce zei over het actief zijn, Joyce ik kan me voorstellen dat je een grens trekt en dat het pendelen ontzettend veel energie vraagt, kan het helaas zelf niet ,ik zit namelijk met een ontsteking aan de aanhechtingspieren in de schouder en onderarm, heb daarom een paar anderen gevraagd om het voor me te doen en mijn dank is dan groot voor dat ze het gedaan hebben., maar nu heb je me aan het denken gezet"over het actief zijn op het forum"?Waaraan kun je zien of iemand actief is of niet?Is iemand actief als die 1 keer in de week of maand reageerd of als iemand iedere dag iets meld?
    Naar mijn mening ben ik wel actief, maar misschien in andermans ogen misschien niet ,Ik lees veel, (maar dat doen er meer) en ik heb dan heel vaak geen antwoord op vragen of problemen, simpelweg omdat ik er dan nog niet mee geconfronteerd ben of dat ik het antwoord gewoon niet weet.
    Wat heb ik dan te melden , of het is gefeliciteerd, veel sterkte, veel succes en ga zo maar door.
    Voor mij is een vraag stellen of iemand iets vragen of een antwoord geven een hele hoge muur,als ik zelf iets schrijf op het forum ,dan heb ik er al heel lang over nagedacht of ik het er neer zou zetten of niet, heb dan al gesurfd op het internet , om meestal iets te vinden wat van toepassing is.Als ik het dan niet kan vinden of ik ben onzeker over een antwoord dan pas vraag ik het,Als ik een reactie wil geven op iets, dan heb ik het verhaal al 20 keer doorgelezen !!!!(zoals nu, ben al een half uur bezig voor dit stukkie)
    Maar iedereen is toch actief op zijn eigen manier??
     
  20. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Janine .

    Jij reageert tenminste nog ;)
    Maar er zijn mensen die gewoon helemaaaaaal niet reageren .
    Voor die mensen pendel ik dus niet .
    Kijk , delen hier lief en leed met elkaar .
    De meeste meiden hier kennen elkaar al zeker een aantal maanden en weten wat er in hun hoofd ronddraait .
    Maar ook wat er allemaal in het prive leven gebeurd van de gebruik(st)ers word hier veel vuldig besproken .
    En we leven dan ook echt allemaal met elkaar mee , slepen elkaar erdoor heen .
    Ik snap best dat er mensen zijn zoals jij , die niet zo heel zeker van zichzelf zijn en daarom niet veel reageren .
    Maar , zoals nu heb je toch ook gereageert .
    En als ik naar de berichtenstatus onder jou gebruikers naam kijk dan doe je dat wel vaker .
    Maar er zijn ook mensen hier geregistreerd die helemaal geen berichten hebben geplaatst , maar wel al een tijd hier komen .
    Die mensen lezen dus alleen maar .
    Voor mij zijn de meiden hier een soort van vriendinnen geworden .
    Welliswaar virtuele vriendinnen , maar toch .
    Als ik ergens mee zit , waarmee dan ook dan kan ik dat hier kwijt .
    En de meiden hier slepen mij er dan weer doorheen .
    Hetzij door lieve woordjes ( als is het maar om sterkte te wensen of zo ;) ) , hetzij door goede raad .
    En andersom is dat natuurlijk ook zo .
    Wanneer ik weet of iemand actief is :(: Ik ga naar de gebruikerslijst , zoek de gebruiker op en kijk naar de berichten .
    Ook kijk ik naar hoelang die gene al geregistreerd staat en aan de hand daarvan maak ik uit of ik pendel of niet .
    Er zijn ook "nieuwe" meiden hier die mij gevraagd hebben voor ze te pendelen .
    Nou ja , ik heb gezien dat ze nog niet zo lang hier komen , maar heb wel voor ze gependelt .
    Bij deze dames kan ik niet zien of ze wel of niet actief zijn hier .

    Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel .
    Pendelen kost een hele hoop energie en die wil ik zeker niet verspillen .
    Ik heb een gezin met 2 kindjes en daar kan niets en niemand tegen op .
    Zij zijn het allerbelangrijkste in mijn leven en dat hou ik ook zo .
    Het grootste deel van mijn energie gaat dus naar mijn gezin .
    Als ik die energie moet gaan verspillen aan mensen die alleen maar lezen maar verder nergens aan deelnemen :rolleyes:
    Dat gaat dan ten koste van mijn gezin en daar pas ik gewoon voor .
    Ik zie zelf ook wel dat je actief bent , al is het niet veel .
    Het gaat er om dat je af en toe post en deelneemt aan de gesprekken .
    Ik heb al eerder gemeld , we zijn hier met elkaar en voor elkaar .
    En niet alleen voor degene die niets te melden hebben eigenlijk .

    Hoop niet dat je nu gekwetst bent , want zo bedoel ik het absoluut niet .
    Je mag natuurlijk nog altijd even reageren , eventueel via pb als je je daar prettiger door voelt .
    Misschien dat ik het je dan op een andere manier duidelijk kan maken .
    Ik weet van me zelf dat ik af en toe best bot uit de hoek kan komen , zonder het zo te bedoelen :oops:

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina