Misschien is hier al een topic over, maar ik kon het zo snel niet vinden; Klopt het dat je tegenwoordig nog maar de 250 laatste berichten kunt zien bij 'Zoek alle geplaatste berichten van Shaddixxx' kunt vinden? Ik was op zoek naar een bericht wat ik in maart/april 2012 geplaatst zou hebben, maar ik kan nu niet verder terugzoeken dan tot 14 december 2012
Klopt, om de druk op de server wat te beperken hebben het aantal resultaten teruggeschroefd. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Als je weet waar het over gaat, kan je wel googlen, dan kom je wel oudere berichten tegen. Heb het net geprobeerd en ik kwam van mij een bericht tegen van 2008. Als je typt: shaddixxx zwangerschapspagina en wat trefwoorden dan vind je het misschien wel. Succes!
Ik kan heel veel berichten van mezelf vinden, maar niet diegene die ik zoek Echt jammer, want ik weet wel dat ik het eind maart, begin april geplaatst heb, maar echt niet meer welke woorden ik heb gebruikt.. Nu is het niet héél belangrijk hoor, maar jammer is het wel!