is de pendel maand die je door krijgt de maand van de positieve test in handen, of is het de maand van bevruchting? wie weet dit. XXX Gusam
De pendelmaand is de maand dat je zwanger bent/raakt. Zoals bij mij is het zo. Ik heb een pendelvoorspelling dat ik in nov 2008 zwanger ben van een jongen en dat ik in de 1e week van dec een posi test heb... Hoop natuurlijk dat het uitkomt
hoi hoi, het is idd de maand dat je zwanger word de bevruchting dus bv ik ben gependeld voor december en zal ook een posi-test in december hebben..zegt de pendel ben heeel erg benieuwd.. liefs
Ik ben gependeld mei '08 zwanger, juni '08 positieve test, en dat klopte! Zelfs het geslacht dat toen werd gependeld blijkt te kloppen, echt heel bijzonder!
Als je naar topic "wie gelooft in een naald aan een touwtje" daar kun je gewoon ff een oproepje plaatsen en dan melden de meiden die pendelen zich vanzelf wel. Je moet dan een pb`tje sturen met je naam en geboortedatum en je vraag
Is trouwens wel heel grappig, als de pendel uitkomt dan is mijn uitgerekende datum 7 augustus 2009 en ik ben op 7 augustus jarig.... mss een voorteken?