mag ik even spijkers op laag water zoeken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loe, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb zaterdag of zondag mijn eisprong waarschijnlijk gehad, en ter controle heb ik op maandag nog een ovutest gedaan. Helemaal wit, niks te bekennen. Nou doe ik net weer een test en krijg een heel licht streepje....... :rolleyes: zou dat al iets betekenen of kan ik beter plat met mijn gezicht in het water gaan liggen....zoek ik ook geen spijkers meer................. :)

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey Loe,

Een licht streepje maakt helaas nog geen posi test. Aangezien je altijd LH in je urine hebt, kan die dat al meten.... alleen pas als je een piek hebt is die streep duidelijker dan de C streep.

Ik kan je helaas niet vertellen hoe het komt dat je de ene keer dan een licht streepje hebt en de andere keer geen....

3. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Ik sluit me bij het bovenstaande aan...
    Je hebt altijd wel wat LH in je urine, en vandaar dat lichte streepje..

Je ovutest is pas positief als je teststreep donkerder of net zo donker is als de controle streep...

4. Loe

Loe Niet meer actief

zucht..........nou ja.......ik dacht omdat ik mijn eisprong al gehad moet hebben en hij maandag echt blanco was en nu dan weer een dun streepje.......ach, er zit niets anders op dan gewoon te wachten.

Ik heb net het testje aan mijn vriend even laten zien. Nou, als ik dus een vage zwangerschapstest 'ooit'ga hebben, dan kan ik die dus alleen bekijken. hoewel dit een duidelijke vage streep was zeg maar, goed te zien, zag mijn vriend helemaal NIETS!
    mannen.....

5. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Loe, jij ook nog zo lang wachten. Ik zit net met mijzelf de strijd om wel of geen zw.test te doen (wat noooooit nu al positief kan zijn) aan te gaan.. ik moet gewoon iets doen :(, kan niet wachten.

6. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Die test zou toch nog nooit positief kunnen zijn hope1982?
    Is toch zonde om nu al te testen...?

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik zie dat er niks klopt van mijn stukje tekst hahaha. Was niet helemaal wakker denk ik.

Woezeltje, nee het heeft idd geen zin en ga het ook niet doen, maar ben wel met mijzelf in strijd. Meer gewoon omdat ik het niet van me af kan zetten.

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hope
    ik kom naast je zitten nagelbijten....ik moet ook nog 9 dagen wachten. Heb ook met mezelf afgesproken dat ik ook geen test ga kopen waarmee je al 6 dagen voor je NOD kan testen. Mocht die toch niet genoeg HCG meten dan geeft ie nega aan en ik wil het liefst gewoon zo lang mogelijk over tijd zijn. Als ie dan nog nega is weet ik tenminste zeker dat ik niet zwanger ben...en anders met die gevoelige testen ga je weer zitten twijgelen...

Kop op, samen sterk :)

9. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Kweb het is zo moeilijk.

Sinds mijn ei heb ik veel last van duizelingen (wel eens eerder gehad maar nooit al een paar dagen achter elkaar) en sindsdien zijn mijn borsten echt super gevoelig/gespannen (heb ik wel vaker gehad). Maar ik wil dan zo graag weten waarom ik me zo voel. Alhoewel die duizelingen gelijk erna zijn begonnen dus dat kan nooit al van een mogelijke zwangerschap zijn.

Maar zo blijf je jezelf gek maken :(

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    weet ut meid,

Heb zelf ook voor het eerst veel kwaaltjes. Vanaf mijn ei zere tepels en ongi krampen en aanhoudende zeurende pijn. Vanaf vandaag erg last van mijn rug en vlagen van misselijkheid....

We moeten toch nog ff geduld hebben. Of we het nu leuk vinden of niet. We hebben het nu niet meer in eigen hand....

Komt goed echt waar !

11. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik hoop het kweb!

De dagen kruipen voorbij.

Stom he, al die kwaaltjes. Dat maakt je ook zo onzeker. Maar mijn borsten doen echt pijn, zo'n vervelende pijn bij elke aanraking.

12. Loe

Loe Niet meer actief

ho hierzo, ik ook hoor van die pijnlijke borsten...elke keer sinds ik van de pil af ben....na mijn ei......als ik mijn bh uitdoe, verga ik ongeveer...

13. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik heb binna nergens last van behalve dan dat ik niet naar de wc kan al 2 dgn en iedere avond hoofdpijn al 2 avonden....maar ja of dat nou iets is en moet ooknog zo lang

Deel Deze Pagina