hey hey wie wil mij pendelen?? ik had al een paar keer een bericht verstuurd naar een paar maar geen reactie meer gekregen helaas. is ook niet erg hoor iedereen heeft het druk ik heb namelijk in mei een miskraam gehad en net weer zwanger. wij zijn heel nieuwsgierig wat het word dus was wel benieuwd wat er gependeld word. liefs valenora
Valenora, ik snap dat je net als anderen graag gependeld wilt worden, maar het is niet zo dat de pendelaars de hele dag zitten te wachten met hun pendel of er iemand een verzoekje doet... Lees de spelregels in het topic van het beheer, of check de spelregels die elke pendelaar in haar eigen topic heeft staan. Over het algemeen geldt dat wij zelf aangeven wanneer er een verzoek mag worden gedaan en dat alle verzoeken buiten de aangegeven tijden per direct worden verwijderd. Bij sommige pendelaars kom je zelfs op een zwarte lijst terecht. Als je een verzoek hebt gedaan binnen de aangegeven tijd zul je gewoon geduld moeten hebben.
Daarom zette ik er ook in dat het niet erg is en dat ik weet dat iedereen het druk heeft Vandaar hier de vraag. Het is al een tijd geleden en was in de aangegeven tijd. Maar niet erg. Vroeg gewoon wie nu tijd had of zin had