hoi alle ik heb niks ingevuld maar ik hoop dat me pendels uitkomen rond 10 mei is me nod dag dus ben benieuwd hoop dat het klopt. gr patricia
Bij mij waren alle 3 de pendels fout.. Ze zeiden alle 3 een meisje, het is toch echt duidelijk een jongen
bij mij had sonja gependeld dat het een meisje zou worden.. en ook wanneer ik zwanger zou raken en die klopte allebei.. alleen de datum wanneer ik zou bevallen klopte niet
hoi meiden ik ben hier nieuw en zou graag willen pendelen. maar ik weet niet hoe dat moet. wie kan mij dat vertelen. groetjes
ik heb 3 keer laten pendelen en het kwam 3 keer niet uit ik ben nu in afwachting of caruli gelijk heeft liefs jose
hoi allemaal bij mij is de pendel ook niet uit gekomen wens iedereen een fijn weekend groetjes rosielove
Bij mij ook nog niets uitgekomen. Maar ik vind het een beetje een weinig-zeggende vraag, vermits sommige 3 of 4 verschillende pendels hebben, en dan heb je natuurlijk al meer kans dat het uitkomt
wie wil er voor mij pendelen? wim versteegh 28-04-71 wendy versteegh 26-08-76 sinds sept 05 bezig. nov 06 miskraam met 12 weken