hoi meiden ik weet niet zo goed waar ik deze kan plaatsen en of er al een onderwerp van is, maar waar ik heel erg benieuwd naar ben is bij wie en welke pendels er klopp(t)en groetjes spannende tijden!
ik kan het je niet vertellen ik heb er nu 3 en die verschillen allemaal erg. ik hoop dat die van astrid uitkomen want dan ben ik volgende maand zwanger. ik heb er ook een van iemand die zegt dat ik over 2 jaar pas zwanger ben ( die wil ik liever niet of voor de 2e) ik denk meer dat je het als een soort spel moet zien en niet als iets wat 100% gaat uitkomen
haha ik durf niet te laten pendelen... Ben bang voor wat er uit gaat komen... Ik ben van mijn 2 kinderen erg vlot zwanger geworden en afgelopen maand was ik ook weer vlot zwanger maar helaas heeft dit niet zo mogen wezen en ben ik nu helemaal een beetje bang geworden of het nog wel gaat lukken. Als ik laat pendelen dan ga ik me daar denk ik aan vast houden of het nou 1 maand of 4 jaar gaat duren zeg maar ik ben daarom ook bang voor wat er uit gaat komen. Doe het daarom maar liever niet. Het klinkt wel een beetje maf volgens mij maar dat is mijn gevoel haha...
ik zie de pendel ook compleet als game hoor!! maar vind het altijd wel leuk als ze kloppen! ik heb vorig jaar gehad dat iemand 2010 pendelde (weet maand helaas niet meer) en dacht 2010 pas?!?! dat kan nie!!! maar ben nu met iui bezig dus ze kon toen wel eens gelijk hebben
Ik heb een pendel uitkomst voor februari staan, maar die is niet gelukt.. Ik ben net ongi geworden. Had deze maand veel hoop (niet alleen door pendel), dus het is erg balen. Nu heb ik er nog eentje staan voor oktober 2010 met behulp van arts.. Wil het niet geloven, want wordt er beetje bang van. Succes ermee! Hopen dat alle pendels uitkomen!
Tja, het is en blijft een soort van spelletje, al merk ik zelf ook dat ik er, onbewust, naar uitkijk.. Ach toekomst voorspellen, achteraf weet je t pas he!
das zeker waar!!!!!! vind t altijd wel grappig om naar te kijken! mn zus pendeld altijd t geslacht! en ze heeft t nog nooit fout gehad!!!!!!!!! das wel tof!!
bij mij is hij twee keer uitgekomen! mijn laatse pendel staat op mei we wilde eigenlijk twee tot drie maanden wachten om er weer voor te gaan,deze maand toch echt gelukt!!!
Bij mij hebben ze één keer gependeld (met een ring aan een ketting boven je hand), en die is toen op hol geslagen Inmiddels weet ik waarom
bij mij was er de eerste x ook gependeld. Ze kwamen niet allemaal uit maar 4 vd 7 wel en ook had Chrissie kaarten voor mij gelegd en door haar ben ik een testje gaan doen want ik had het idee dat het die maand helemaal niet raak kon zijn. Maar ze stuurde echt van ik denk dat je zwanger bent. Toen ben ik de volgende ochtend een testje gaan doen en indd Liefs Inger
Voor mij is in 2008 ook een aantal keer gependeld. een aantal keerkwam er uit oktober meisje en 1x december jongen. 5 december 2008 had ik een positieve test en we hebben een jongen gekregen. Er had echter ook iemand via dit forum voor mij gependeld dat ik nooit kinderen zou krijgen. Daar was ik toen zo van over de emmer dat ik even helemaal klaar was met het pendelen en alle mailtje van de uitkomsten heb gedelete. Weet dus niet meer wie wat gependeld had.
@adi, ja dat kan ik me voorstellen!! Wat spannend he!!! Gaat t goed,en is het nog een beetje te doen?