Mijn pol gaf mijn weinig duidelijkheid, omdat ik op alle 3 onderdelen los van elkaar pendel en er nu een hele pendel onjuist of juist word gezien, als er een deel van klopt of niet klopt, dus bij deze... Dank jullie wel...!!
Hoi meid! Je gaf voor mij augustus aan. toen ongesteld geworden en deze ronde een laat ei, dus mijn kansen voor augustus zijn op.... toch heel erg bedankt voor het pendelen! liefs Toekan!
Waar blijven de juist stemmers, ik weet dat ik er een heel aantal ook goed heb, want die hebben wel een PB gestuurd
Piep, Ik hoop hier snel te kunnen komen aanvinken dat je gewoon mega hard gelijk had!!! Je weet ik heb 2 kansen éh...al hoop ik stilletjes dat de eerste al prijs is . hihihi....
Hallo, Je hebt voor mij gependeld maar ik heb vandaag positief getest, dus hij klopt helaas niet voor jou, maar gelukkig voor mij, niet. Toch bedankt voor de moeite. Groetjes,
Ik pendel maand en geslacht los van elkaar dus wie weet klopt het geslacht nog wel. Super dat je nu al zwanger bent.
Bij mij had je de maand goed alleen weet ik het geslacht nig niet ) Maar iedereen die voor mij pendelde zei meisje dus ben benieuwd )
Dank jullie wel voor de reacties... Vind het jammer dat de leden waar ik het goed voor heb amper reageren... Wel via PB dus dat is super lief, staat nu toch wel gelijk