Hoi allemaal, Bijdeze open ik even een nieuw topic omdat het andere te onoverzichtelijk werd. Jullie kunnen stemmen of de pendel goed/fout/deels goed was Let op voordat je stemt ik pendel op kwartaal dus het kam soms best 1 maand later zijn Alvast bedankt, liefs kikkert
Hoi kikkert Heb in de pol deels goed ingevuld Was idd in september zwanger alleen helaas een vmk Geslacht kan ik dus niet beoordelen Bedankt voor je pendel liefs
Hier ook deels goed. Je zei in januari eerste kwartaal-februari van een meisje. Helaas werd het een mk,maar ben nu wel weer zwanger van een meiske!!
hai kikkert je hebt voor mij gependelt 3de kwartaal waarschijnlijk september nu is het zo dat ik ongesteld ben geworden in sept en ik zit nu op cd 13 dus er bestaat een kans dat als ik weer een mooie cyclus krijg ik nog in sept een eisprong zal hebben telt dit dan ook nog voor september als ik zwanger raak? groetjes Baby boom
Hier is je pendel helaas niet uitgekomen. Uit onze ICSI poging is helaas geen enkele bevruchting gekomen, dus eigenlijk hebben we ook geen echte kans gehad. Weet niet of het dan telt, maar wilde het toch even laten weten. Bedankt nog!
Helaas was mijn pendel ook niet goed, je pendelde 3de kwartaal maar ben 1 oktober ongesteld geworden. Helaas! Maar toch bedankt
Bij mij had je 3e kwartaal gependeld waarschijnlijk september en dan een meisje. Ben helaas niet zwanger. Als een pendel fout is kun je dan opnieuw voor mij pendelen of gaat dat niet?
Helaas was mijn pendel ook niet juist. Je zei 3e kwartaal aug/sept en deze week ongesteld geworden. Jammer
Helaas laten vele niet weten dat de pendel wel klopt of toch niet ik heb inmiddels 3 pendels erbij die juist zijn. En de foute zijn al doorgegeven
Helaas is je pendel niet uitgekomen. Je pendelde 3e kwartaal aug maar ik ben helaas niet zwanger. Maar wel bedankt voor de moeite.
Hoi je pendel klopt tot nu toe! vanochtend positief getest, nu afwachten of het geslacht ook klopt Thanks
Daar zijn er nog 3 bij gekomen, helaas zijn deze ook niet doorgegeven in de poll. Zwangere Meiden gefeliciteerd