Je hebt voor mij een tijdje terug nog gependeld via foto. Je zag toen voor mij 3 kindjes, meisje, meisje, jongen. En je had het voor een groot deel toch al juist! Het laatste deel, dat kan nog een hele tijd duren voor we dat weten Maar ik ben dus opnieuw zwanger van een meisje! Bedankt voor je pendel! Ik heb de poll niet ingevuld omdat ik niet goed weet wat in te vullen. Deels juist doet het lijken alsof een deel niet juist was en dat weten we nog niet
Bij mij klopte je pendel helaas niet... Je had sept/okt gependeld maar ben vandaag ongesteld geworden helaas. Bedankt voor de moeite
Je zei okt/nov een meisje. Vanmorgen positief getest dus de maand klopt. We willen niet weten wat het wordt dus of het idd een meisje is kan ik je nog niet vertellen! Bedankt voor je pendel!
Je had voor mij 4e kwartaal gependeld en dacht december. 4e kwartaal klopt wel, maar had in oktober een positieve test. geslacht is nog even afwachten
Hoi Kikkert je had voor mij gependeld November/December ,helaas niet gelukt.maar toch bedankt voor je pendel.xxx
Hoi Kikkert, De Pendel was goed! November / December zwanger klopt helemaal. Wij hebben ICSI gehad Punctie op 23 november en terug plaatsing van een top embryo 26 november heel pril zwanger maar de echte bevestiging 7 december. Ben nu 8+ weken zwanger. Ben benieuwd of het nu ook een meisje wordt. Liefs!