Hoi Nicole, Bedankt voor je berichtje! Ik lees zelf ook af en toe tarotkaarten, maar vind het nog erg lastig! Een kennis van mij is erg bezig met Runen (ofzoiets) en dat zag er voor dit jaar positief uit! Ik zie dat je over 4 dagen kan testen! Spannend! Veel succes hoor! Liefs, Anita xxx
Hoi meiden, Ik zal volgende week ook eventjes laten weten of de pendel is uitgekomen Hopelijk goed nieuws! Ik heb ook bewust maar 1 persoon gevraagd (ongeacht als ze had gezegd volgend jaar of zo). Op sommige sites zeggen ze ook dat je je beter niet door meerdere mensen kan laten pendelen. Ach uiteindelijk moet je het toch allemaal zelf doen hoor die beeb maken En het is nog leuk om te doen ook. Ik zou het echt geweldig vinden als het deze keer raak is, dan ben ik nog net zwanger geworden voor mijn 34ste verjaardag. Als het eerste deel van de pendel maar uitkomt. Mijn ventje zou het tuurlijk ook leuk vinden als het tweede deel uit zou komen. Een boy! Ik ben al blij als we zwanger zijn en de volle 9 maanden uitlopen en een gezonde beeb op deze aardbol zetten. Succes, Liefs, Gaby