Kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loveazra2, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveazra2

    Loveazra2 Bekend lid

    8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik heb gisteren avond een gesprek gehad met mijn vriend over waren je als stel kiest om kinderen te nemen. Het was wel een leuk en grappig gesprek.

    Ik vroeg me af wat jullie rede is dat jullie voor kinderen hebben gekozen en wat je denkt dat kinderen toe zal voegen aan je leven??

    Misschien een rare vraag, maar na het gesprek van gisteren was ik wel benieuwd!!
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

    Wij willen ook graag een kindje (krijgen, niet nemen... ;) )
    dat lijkt ons een mooie bekroning van onze liefde. We zijn allebei helemaal gek van kinderen.

    groetjes
     
  3. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Helemaal mee eens!

    Voor ons is het een volgende stap die we samen willen nemen, het lijkt ons helemaal geweldig om samen voor een kind te gaan zorgen!

    Groetjes, Anakin.
     
  4. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Voor ons was de reden dat we een 'bekroning' op onze liefde wilden met iets wat van onszelf is..
    Iets uit liefde gemaakt, het is ook een teken van liefde tussen man en vrouw.
    Ja is moeilijk uit te leggen, je gevoelens op papier.. klinkt hier zo oudbollig.. maar het is puur een gevoel dat je deelt.. en daar vorm aan wil gaan geven..

    Groetjes Kalush
     
  5. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Voor mij is het meer het gevoel van het krijgen van een kleintje..

    zo lief zo afhankelijk... als ik kijk naar me neefjes en nichtjes dan denk ik wat lief en dan wil je gewoon iets van jezelf....

    ook omdat het gewoon goed zit in me relatie wil ik dat graag aanvullen en samen iets mee maken...

    ik hoop dat ik het goed verwoord heb haha
     
  6. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Dat heb je goed verwoord Missym, want dat is pecies het antwoord wat ik ook gegeven zou hebben, dus bij deze ;)

    Liefs Marjolein
     

Deel Deze Pagina