♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) Hallo allemaal, Ik ben Lavina en ben sinds kort begonnen met pendelen. Het blijft een pendel en ik ben dus nog veel aan het oefenen, dus mocht het niet juist zijn, ik geef geen garanties Via dit topic laat ik jullie weten wanneer ik pendel, ik pendel alleen voor aanvragen die tussen de aangeduidde tijd binnenkomen. Alle aanvragen die buiten de tijden van mijn topic binnenkomen worden direct verwijderd en NIET beantwoord!! Ook geen dubbele pb's sturen! Ik antwoord zo snel mogelijk op de aanvragen, maar het kan ook zijn dat dit niet direct is. Je kunt mij op de aangegeven een PB sturen met je Volledige naam + geboortedatum Ik pendel op welke maand zwanger of op positieve test (welke jij wil), bevallingsdatum en geslacht. Mijn voorwaarden voor een pendelaanvraag: 100 berichtjes en minimaal twee maanden actief op Zwangerschapspagina. Ik behandel alleen complete aanvragen, dus alleen met volledige naam, geboortedatum en vraag/vragen. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu woensdag 8 augustus aanvragen aan tot 21.30u Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu donderdag 9 augustus aanvragen aan tot 12.40u Antwoorden volgen in de loop van de dag. Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu donderdag 9 augustus aanvragen aan tot 19.00u Antwoorden volgen in de loop van de avond uiterlijk morgen. Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Voor de late mensen onder ons: Ik neem nu donderdag 9 augustus aanvragen aan tot 00.00u Antwoorden volgen morgen in de loop van de ochtend/middag. Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu vrijdag 10 augustus aanvragen aan tot 12.15u Antwoorden volgen in de loop van de middag. Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu vrijdag 10 augustus aanvragen aan tot 15.30u Antwoorden volgen in de loop van de middag/avond. LET OP: Ik krijg een aantal incomplete aanvragen binnen vanaf heden verwijder ik deze zonder reactie! Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu vrijdag 10 augustus aanvragen aan tot 21.00u Antwoorden volgen in de loop van de avond. LET OP: Ik krijg een aantal incomplete aanvragen binnen vanaf heden verwijder ik deze zonder reactie! Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu zaterdag 11 augustus aanvragen aan tot 12.45u Antwoorden volgen in de loop van de middag/avond. LET OP: Ik krijg een aantal incomplete aanvragen binnen vanaf heden verwijder ik deze zonder reactie! Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Aangezien het nog zo lekker rustig is vandaag mogen jullie nog wat langer doorsturen Ik neem nu zaterdag 11 augustus aanvragen aan tot 14.00u Antwoorden volgen in de loop van de middag/avond. LET OP: Ik krijg een aantal incomplete aanvragen binnen vanaf heden verwijder ik deze zonder reactie! Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu zaterdag 11 augustus aanvragen aan tot 01.00u Antwoorden volgen in de loop van de morgenochtend/middag uiterlijk maandag ivm visite. LET OP: Ik krijg een aantal incomplete aanvragen binnen vanaf heden verwijder ik deze zonder reactie! Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu maandag 13 augustus aanvragen aan tot 14.30u Antwoorden volgen in de loop van de middag/avond. LET OP: Ik krijg een aantal incomplete aanvragen binnen vanaf heden verwijder ik deze zonder reactie! Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu maandag 13 augustus aanvragen aan tot 00.00u Antwoorden volgen in de loop van morgenochtend/middag. LET OP: Ik krijg een aantal incomplete aanvragen binnen vanaf heden verwijder ik deze zonder reactie! Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu dinsdag 14 augustus aanvragen aan tot 14.00u Antwoorden volgen in de loop van middag/avond. LET OP: Ik krijg een aantal incomplete aanvragen binnen vanaf heden verwijder ik deze zonder reactie! Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) LET OP: Lees goed het eerste berichtje en de paarse tekst hieronder vermeld... Ik neem nu vrijdag 17 augustus aanvragen aan tot 14.30u Antwoorden volgen in de loop van middag/avond. LET OP: Ik krijg een aantal incomplete aanvragen binnen vanaf heden verwijder ik deze zonder reactie! Aanvragen die ik krijg buiten mijn tijden, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! Leden die buiten mijn tijden hebben aangevraagd en daarna nog een keer binnen de tijd aanvragen krijgen GEEN reactie. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)
Sorry dames vanwege de hitte nog niet aan de laatste pendels toegekomen, probeer het vandaag alsnog even! Vanaf morgen ben ik even lekker op vakantie dus de komende 1,5 week doe ik verder even geen pendels meer!
♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link) In overleg met alle pendelaars hebben we besloten een pendel stop in te lassen waarom??? Dat kun je in de onderstaande link lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/383026-algemene-pendelstop.html Sorry, voor diegene die wel hun best doen om zich aan onze voorwaarden te houden! Voor de andere hoop ik dat er in het vervolg eerst goed gelezen wordt, voor je een pb stuurt. Zo houden wij dit niet langer vol! Van een aantal dames heb ik nog een aanvraag staan die doe ik nog wel, maar wegens vakantie en op het moment niet lekker in mijn vel zitten is dit nog niet gelukt. Vraag begrip hiervoor en help jullie alsnog als het weer lukt. ♥ NIET OP DIT TOPIC REAGEREN ALLEEN LEZEN!! ♥ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link)