Tarot legging *alleen lezen aub*

Discussion in 'Pendelen' started by Kikkert, Aug 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk mijn eigen tarot kaarten set gekocht, en jullie raden het al nu wil ik graag gaan oefenen en ik zoek dus proefkonijnen.

WAT HEB IK NODIG
    -een duidelijke graag, dus bijvoorbeeld: je relatie, je werk, je gezin ect... Ga niet vragen wanneer word ik zwanger want zo werkt het niet en dan ga ik ook geen legging doen!
    -je kunt ook een algemene legging laten doen, zet dit dan in je pb erbij dan weet ik ook hoe en wat.
    - ik heb een foto van jou nodig waar alleen jij op staat en je gezicht en ogen duidelijk zichtbaar zijn.
    -zet ook even je naam je je pb erbij.
    - tevens heb ik je email adres nodig.

Verder heb ik niks nodig, wat rustig af het neemt toch wel wat tijd in beslag dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt.

HOE VOEG JE EEN FOTO TOE:

je gaat naar de internet site waar je je foto hebt staan bijvoorbeeld hyves, facebook, photobucket ect....

dan kun je 2 dingen doen:

OPTIE 1:
    - je kopieert de link in de adresbalk en plakt de link in het pb.
    LET OP:deze optie werkt niet altijd!

OPTIE 2:
    - je klikt met de linker muisknop op de foto die je mij wilt sturen, dan krijg je een grijze rechthoek, dan kijk je helemaal onderaan en dan zie je eigenschappen. dan klik je op eigenschappen en dan komt er een ander grijs schermpje. op dit grijze schermpje staat links in het midden ongeveer:
    adres
    (url)
    en daar achter staat de link deze selecteer je en dan kopieer je hem.
    deze link wat je gekopieerd hebt plak je dan in je pb en KLAAR.

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ***tot 15.30uur mogen er tarot aanvragen gedaan worden, lees voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed***

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ***tot 17.45uur mogen er tarot aanvragen gedaan worden, lees voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed***

Let op, omdat de tekst te lang is voor in pb heb ik je mailadres nodig!

Share This Page