Mirtjuh wij lopen wat samen voor deze maand!! Laten we hopen dat dat wa kan helpen om zwanger te raken! Wij hebben straks feestje van de voetbal, nu ben ik nog happy maar ik weet dat er daar een paar bezig zijn om zwanger te raken dus als het bij hen ondertussen wel gelukt is vrees ik dat ik weer een dipje zal krijgen. Daar heb ik de laatste tijd het meeste last van, ik ben dan blij voor hen maar oh zo jaloers. Maar ja dat zal wel een beetje normaal zijn zeker?
Balen meis dat je Ongie is gekomen laat AUGUSTUS maar komen !!... moet vast goed komen met die 9 pendels !!.. ja jaloers zijn heb ik ook mijn beste vriendin is ook zwanger van de 2e zo door de pil heen tis toch niet leuk maar weet je je moet maar zo denken bij mij komt het ook heus wel gewoon proberen Positief te blijven
Ja dat proberen we éh gesina, maar elke dag is anders en de ene dag lukt dat beter dan de andere. Het feestje giseren was leuk geweest en laat, pfff... zijn we niet meer gewoon hier! En, ze was ook nog niet zwanger, dus hebben we daar een beetje over kunnen keuvelen en dat deed deugd. Mijn ongi is weer bijna gedaan dus hopelijk wordt volgende week een zéééér vruchtbare week!
Ik sluit me hier graag aan, ik heb ook een pendel voor augustus, een meisje. Ben erg benieuwd! Nod is volgend weekend. Spannend allemaal!
geen van beide lol ik zou morgen kunnen testen, maar dan zit ik nog maar 9 of 10 DPO, mijn lf is vrij kort, dus ik weet niet zo goed of testen nu zin heeft
Gefeliciteerd Mamady ik heb ook een Pendel van Hanna !! heb net ook weer een pendel gehad van Gimena die pendelde eerst steeds Januari 2012 nu heb ik er een van dr voor September 2011
Net een test gedaan hij is Omo wit verdorie!!.. maar toch nog heel erg last van misselijkheid en Ongie krampen denkt dat ik dan toch gewoon Ongie ga worden !!
Meow wat zonde!!!! Hopelijk brengt september je meer geluk. Ooooh Gesina toch een beetje spannend hoor! Ik hoop voor je dat ze toch gaan uitblijven. En een vervroegde pendel van Gimena, dat is nieuw...de mijn stelde altijd maar uit. Ik hoop dat mijn augustus pendels uitkomen en voor jouw die van Gimena, dan zijn we lekker samen zwanger!!!!
Helaas....ik had aardig wat pendels, maar vanmorgen echt enorm ongi geworden!! Op dus naar de volgende maand!!
@ balen liefkleintje @ Poppemie denk dat mijn Ongie ook gewoon komt hoor vanochtend al een Tempratuur daling en morgen moet mijn Ongie komen !! ja ik had voor de gein haar weer een pb gestuurd tijdens de pendeltijd en toen kreeg ik als antwoordt in eens September ik dacht oooooh beter Ja hopen dat je deze maand ook zwanger mag worden we willen ROZE ROZE ROZE
Ja ik hoop het voor ons!!!! Zou wel leuk zijn moesten wij nu samen zwanger raken... Toch vind ik het jammer voor je dat ze er toch weer zitten aan te komen. Ik blijf het gek vinden dat je toch niet zwanger bent ook al klus je pal op de dag van je ei. Wat doen die visjes dan raken die de weg daar zo verloren? Zo groot is't daar nu toch ook nie éh. Hier komen de dag van kluswerk weer aan, ben eens benieuwd...ventje is een beetje ziekjes dus...ik zal dus alles uit de kast moeten halen vrees ik
Ja ik weet het ook niet vind het ook erg raar zit nou net ook in de spiegel te kijken en heb dikke blauwe aders op mn borsten lopen ook zijn mn borsten groter geworden Kan 1 bh al niet meer aan niet dat ik dat erg vindt waar moet dat ineens vandaan komen ???...