Pendel zegt augustus, wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door hopeandfaith, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België

:(:(:( *kijk bedenkelijk* gek hoor meid! Misschien dan toch...???:D
    Ik wil je natuurlijk ook niet teveel hoop geven want als het dan toch niet blijkt te zijn is de teleurstelling weer eens zo groot maar borsten die groter worden lijkt mij zéér duidelijk! Ooooh wat hoop ik het zo voor je:).

2. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik heb eigenlijk deze week nog lang getwijfeld om toch een testje te doen. Ik had vorige week donderdag de eerste tekenen van ongi (bruinverlies maar zéér weinig), vrijdag heb ik mijn regels gehad maar niet zo heel veel tot er (sorry voor de vieze verwoording) bij het naar toilet gaan echt een klonter uit kwam (donker rood tot bijna zwart). Nog nooit gezien!!! De dag nadien waren mijn regels helemaal gedaan, geen spatje meer zelfs geen bruinverlies wat ik anders wel nog 3 dagen heb.
    De maandag, dinsdag en woensdag had ik dan weer bij naar het toilet gaan roze slijmverlies...ook nog nooit gehad:(! Vond dit zo raar dat het hier bij mij boven al begon te malen éh...ik dacht, wie weet ben ik zwanger van een tweeling en is er 1 vruchtje afgekomen en zit er nu nog eentje maar ja ik had geen zwangerschapssymptomen dus heb ik het nu ook maar zo gelaten.
    Vandaag zijn er dan weer de eerste tekenen van vruchtbaar slijm dus het is hier een beetje gek;).

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Oh haha bij mij is het ook een warrige cyclus nog geen ongie te bekennen :S

4. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Oeh spannend:D:p! Ik ben hier al volop aan't duimen éh...
    Deze namiddag hebben we BBQ dus kan ik niet komen piepen maar deze avond kom ik zeker kijken.

5. hopeandfaith

Is goed er is nog steeds geen ongie te bekennen snap er niks van

6. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Heb je je testje al klaar liggen Gesina??:D
    Ziet er goed uit meid...

7. hopeandfaith

haha nee nog niet :) hier nog steeds helemaal niks te bekennen wel wat krampjes maar anders dan ongie krampen gisteren was het ook heeel erg opgezet van onderen en nu ineens niet meer en is het heeel zacht ik ga zo weer even slapen als ik dan wakker wordt en ik ben nog niet ongie ga ik even testen :D

8. hopeandfaith

Nou ik heb Getest maar hij is Omo wit :( dus nu snap ik er helemaal niks meer van had ook weer een temp verhoging van 0.2 gr

9. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Mag ik jouw templijstje eens zien?

10. hopeandfaith

@ Poppemie

het blijkt dus dat waarscheinlijk mijn ei later is gesprongen dan mijn Ovutest en daardoor schuift je cyclus op dus ik kan morgen of overmorgen nog Ongie worden!!.. of ik ben gewoon zwanger :) dus we moeten nog even afwachten !!

11. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    #92 spannendetijden, 22 aug 2011
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
    Gesina: al getest?!?! ik kom net om de hoek kijken in deze topic maar vind t gewoon spannend voor je!! hihi

ik had voor aug hoop pendels maar gezien mn cyste ben ik tijdens mn vorige cyclus aan de pil gegaan (niet eerst mn eerste ongi dag afgewacht) dus aug gaat hem echt niet worden voor ons!!! sept ook niet want dan moet ik van de gyn de pil ook slikken zodat we in oktober na onze vakantie meteen kunnen starten met ivf ronde (dat maakt de kans aug nog kleiner ;) )
    gimena heeft 1x april voor mij gependeld die had ze goed maar werd helaas een vmk. daarna kwam okt 2011 van haar, dus ben benieuwd ;) ik geloof erin!! :D al wordt dat erg krapjes! (misschien bevruchting in oktober dan ;) en word ik ergens volgend jaar van een emmy uit oktober zwanger :D hihi )

succes allemaal!!!!!

12. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Wat een verhaal Gesina...zo blijft de spanning wel aanhouden;)! Ik blijf dus nog doorduimen:D.

13. hopeandfaith

Nou dat mag helaas ophouden :( heb net bruinverlies gehad en enorme krampen in mn buik dus denk dat ik nu gewoon Ongie ben :(:(

14. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    NEENEENEE... Dorie toch!!!!!!:x

15. hopeandfaith

Ja kan je wel zeggen pff.. wordt er niet goed van nu maar op naar de Volgende ronde :) als het dan nog niet raak is gaat manlief zijn zaad controleren en ik me zelf ook maar voor de zekerheid

16. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Oooh meid ik heb met je te doen hoor, dikke knuffel!!!!:(
    Baah...dit is echt niet meer leuk éh.
    Ik hoop voor je dat Gimena GROOOOOT gelijk gaat krijgen.

17. hopeandfaith

dank je wel erg lief van je :) ja ik hoop ook echt dat zei nu gelijk gaat krijgen !!

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    ah meissie wat kl*te voor je!!

19. yvonne9888

24 jun 2010
    52
    0
    0
    Moeder zijn!
    Drenthe
    Nog meer mensen die een pendel in augustus hadden en die deze week hun NOD hebben??

Groetjes!

Deel Deze Pagina