Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Sorry als het topic al is aangemaakt kon hem niet vinden iig.

Wie is er ook gependeld as januari :D.

Wij hebben nu een meid en is gependeld dat het een jongen zou worden alles is super welkom ben zoooo benieuwd of het uitkomt zou opzich redelijk snel zijn.

Nou wie kletst gezellig mee :D

2. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik heb me ook laten pendelen en bij kwam er ook januari 2011 uit. En het wordt een jongen!

Dus ben razend benieuwd of het uit komt! Hoop natuurlijk dat het eerder gaat gebeuren.

Zit nu in ronde 4, en vindt dat al te lang duren! haha! Hoe lang ben jij al 'bezig'?

x Novella:)

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey wat leuk :D, ja ik stiekem ook hoor en ben pas in de 2e ronde, druk bezig met tempen en ovu-testen, nu cd 11 en nog geen eitje gevonden, maar is nog erg vroeg natuurlijk. Temp en test jij ook?

Waarom heb je geen banner ;), en is het jullie eerste?

Liefs

4. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Heb nog geen banner idd, moet ik nog een keer doen!

Ik test en temp niet. tempen wel een keer geprobeert, maar is niks voor mij. Vergeet ik elke keer.

maar ik voel mijn eisprong heeeel erg goed. Heb dan echt vreselijke pijnen, soms wel 2 a 3 dagen lang. En dat is dan ineens over. Dus denk dat testjes bij mij niet nodig zijn. Ook handig!! alleen jammer van de pijn, maar goed.

Het wordt voor ons de eerste ja. Hoelang duurde het bij jou voordat je zwanger was van je eerste?

x

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey meis,

Ja is leuk :D of zit je niet heel veel op zp?

Ooo dat is indd heel handig, jammer vd pijn,maar die pijn scheelt een hoop geld en gedoe dan haha. Ik weet niet of ik het nou voel, ik heb telkens ongi krampen denk ik rond mijn ei, maar ik heb een onregelmatige cyclus en temp voor het eerst dus het is spannend of dat het dan is. Mijn eerste was niet gepland en van voor t zingen de kerk uitgaan zwanger geraakt dus ik heb geen ervaring met bewust zwanger raken :D

En rond je ei klussen jullie dan om de dag of elke?

Xies

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zoals je in mijn onderschrift ziet heb ik er 4 voor Januari :D
    Ben heel benieuwd haha

7. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ja wij klussen in DE week om de dag. Tenminste dat proberen we wel zo veel mogelijk.

Ik voel mijn eisprong als steken in mijn zij, op een plek. En opeens is het over, dan is het 'ei' geknapt ofzo.
    Heb vanmiddag ook speciale zwanger worden vitamines gehaald bij etos.... hoop dat het dan helemaal goed zit! haha! Slikte al wel folimzuur hoor, maar nu echt speciale vitamines.

wat grappig nathalie dat de pendel 4x een jongen in januari aangeeft!! haha, kan bijna niet mis gaan zou je denken!

Gaan jullie trouwens echt van die pendel uit?? Ik vond het wel grappig om te weten maar ga er niet echt naar 'leven' ofzo.

Heb ook nog andere pendelaanvragen gedaan, dus ben benieuwd waar daar uit komt.

x

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @nathalie, jeetje hahaha wat grappig 4x nou als dat niet klopt weet ik het niet meer ;) Maar jullie gaan dus bijna beginnen?

@Novella, Ja ik heb er ook best een aantal gevraagd, maar bijna niemand reageert helaas. Nee ik ga er niet vanuit, maar ben wel nieuwsgierig of het uitkomt :D. Door wie heb jij je eigenlijk laten pendelen?

Ik slik ook foliumzuur, maar wat zit er nog meer in die vitamines en welke heb je...misschien dat ik ze ook wel ga halen ;)

9. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!

Door Francescak heb ik me laten pendelen. Ben ook benieuwd!
    maar hoop dat er ook nog anderen reageren.

Ik heb van Etos eigen merk, de 'zwanger worden' vitaminen. Zijn capsules, 2x per dag nemen. Ik had zoiets van; baad het niet dan schaad het niet.
    En als je dan zwanger bent kun je over op : zwanger zijn.

x

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O wat goed nou denk dat ik die ook wel ga halen ;) en indd vind ik ook hoor. 2x per dag is wel veel maar ja voor een goed doel ;) Ik krijg binnenkort nog een binnen heb net een pb gekregen dat ze binnenkort gaat doen dus erg leuk :D

11. Adore

Adore Niet meer actief

Hoi meiden lijkt me leuk om hier mee te kletsen :D
    Ik heb ook 2 pendels staan voor januari ;) maar ik heb er ook nog 2 van november :)

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zou ook graag mee willen kletsen maar ik wacht nog steeds op mn pendel :(

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hallo ladies

Hier ook 1 pendel voor januari en al hoop ik dat die van December al uit zullen komen maar deze vind ik ook prima ;)

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Eyyy meiden wat gezellig :D:D:D

@Rica...je bent een beetje illegaal hier maar natuurlijk net zo welkom om gezellig mee te kletsen:D:D hoe meer zielen hoe meer vreugd:D

@Eyyy Ikke gezellig dat ik jou nu ook hier zie:D

@All, is een pendel al eens eerder uitgekomen of nog nooit zwanger geweest?

Bij ons in de familie pendelen ze altijd het geslacht en zelfs mk's komen erin voor, bij iedereen klopt het tot nu toe....behalve bij mij natuurlijk;)...pendel zei 2 jongens maar ik heb een meid:D:D:D

Na zoals jullie zien ben ik erg vrolijk vandaag hahaha;):D

15. Adore

Adore Niet meer actief

Bij mij is die van Francescak uitgekomen, maar helaas een miskraam met 7.5 weken..
    Geef je nog borstvoeding aan je meisje?

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O wat leuk, ik heb haar nu ook gevraagd, zie dat ze het vaak goed heeft :D wel heel erg dat het niet goed is gegaan lieverd weet je wat het was een jongen of meisje? Sorry als het een domme vraag is,ik heb zelf gelkkig geen ervaring met een mk, maar misschien dat er onderzoek is gedaan? Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakbeeb :).

Ja ik geef nog 2x per dag bv ochtend en avond en vind ik erg fijn....dat is echt even ons momentje :) de eerste elf maanden heb ik volledige bv moeten geven...lang verhaal...dus dit is echt heel weinig voor mij...en zou jij bv willen gaan geven?

17. Adore

Adore Niet meer actief

Ik geef nog borstvoeding, haha.. mijn dreumes is anderhalf en drinkt nog 4/5x :):)

Is je LF al lang genoeg? of temp je pas?
    Ik heb lang een korte LF gehad door de bv, maar toen ik naar 4/5 voedingen ging, was ik gelijk zwanger :)
    Mijn LF is nu tussen 10 en 12 dagen..

Afgelopen maand heb ik geen eisprong gehad (komt vaak voor de eerste cyclus na de mk als er nog HCG aanwezig is) nu ben ik nog steeds erg ongi, maar hoop dat ik deze maand weer een normale cyclus met eisprong heb ;)

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Haha wat leuk :D en kna. ook hoor :D Ik werd met 8x voeden niet ongi dus voor een 2e moest ik wel afbouwen en ook voor logo.edi sorry letter is stuk dus gebruik ik de . zaterdag nieuwe la.to. ;)

Ik weet niet hoe lang mijn LF is, want ik tem. indd .as sinds deze maand dit is ook onze 2e ronde .as. Zo jouw LF is ook niet heel lang dan...ook wel lekker want dan hoef je niet lang o. het 2e wachtbankje te zitten hihi. Fijn ook dat je zo snel zwanger bent geworden, weet je iig dat dat goed zit. Natuurlijk heel erg dat het niet goed is gegaan, brrrr hoo. het nooit mee te hoeven maken, zou echt ontroostbaar zijn.
    Maar vol goede moed ga je lekker samen met ons de nieuwe ronde)s) in :)

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Nog nooit zwanger geweest :( en hiervoor had ik 5 pendels voor aug/sep en zoals je ziet zijn die dus niet uitgekomen. Hopelijk komen ze nu wel uit.

20. Joyce85

Joyce85 Lid

15 jul 2010
    96
    0
    0
    Mijn eigen reclamebureau!
    Emmen
    he Meiden!

Ik heb inmiddels mijn 2e pendel voor januari gekregen dus ik sluit me aan!

Heb ook een pendel voor november en zou 11 november (donderdag!!) positief testen.. Voel nog niet veel overigens..Maar het zou kunnen, bij mijn MK had ik mijn ei ook al op dag 12..

Tot snel!!

Deel Deze Pagina