@m80, gefeliciteerd!!!!!! Echt super!! @Charissa, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Heb nu ongeveer al een week boven de 37 C, daarvoor weet ik het niet. Moet eigenlijk deze week wel kunnen testen volgens mij We blijven duimen
batterijen zitten ff in de lader....maar dat verklaard mn maagzuur van gisteren en mn kotsen van net dus wel oooooh wat zal mn ventje straks ook blij zijn.....kan niet wachten tot ik dat lekkere kopje van m zie straks
hahahaha ach het is voor een goed doel jaaaa wat super leuk!!! Hoe ga je het hem vertellen? Hij wist zeker wel al van je vage test? Waar blijft je zwangerschapsbanner @Alleentje ja het blijft onzeker totdat je een positieve test hebt dus wij blijven duimen voor ook zulke mooie testen als M80
ik weet nog niet hoe ik het ga vertellen...wij hebben hier een heel leuk babywinkeltje...denk dat ik een t-shirtje met papa is stoer ga kopen, en dat samen met de test in pak...krijgt 'ie een verlaat sinterklaas kado'tje hij wist wel van mn vage test, hij zei, meisje dan test je morgen nog een keer...had gisteren dus nog een sensitest gedaan, toen ie de honden uit was laten...hij kwam al binnen "en en en" maar die was negatief banner komt er aan meis ik zit ff in droomland hier achter mn lappie
Ja heel begrijpelijk!!!! Ik zie dat Gimena jou goed heeft gependeld...hoop toch echt dat ze mij heel verkeerd heeft gependeld Leuk idee joh is jullie eerste toch ?
ja dit is ons eerste kindje ( hoe gaaf is dat om dit te zeggen ) Gimena heeft inderdaad goed gependeld, had Gimena ook gevraagd wanneer ik een positieve test had ( aan de rest had ik gevraag wanneer ik zwanger werd ) klik maar ff op het linkje voor de foto...is geen goede kwaliteit, mijn camera doet raar...maar ik zie echt een streep
@M80, superrrrrrrrrrrrr meid die is mooi duidelijk GEFELICITEERD Sensitest heeft meer hcg nodig dan kruidvat, zeker weten dat de clear blue indicator nu positief is (ik had een veel lichter streepje toen ik die deed Kies een mooie banner meid, want je wordt een augustus-mamma 8) @Charissa, klinkt goed... je kwaaltjes beginnen
Super mooie test heeft de sint toch nog naar je geluisterd Ja leuk he, ik had dat ook dat ik kon zeggen Ik ben zwanger!!! hahahaahha geweldig
HELLUP.....snap er nu echt helemaaaaaaal niks meer van.....net snel een CB digitaal gehaald...en die zegt doodleuk niet zwanger er staat wel in dat er uitgegaan wordt van een cyclus van 28 dagen...maar ik heb een cyclus van 24 dagen...zou dat dit kunnen verklaren dan?
Dat is vervelend, weer onzekerheid. Je bent nog vroeg, de kv 2v5 zijn erg gevoelige testen. Volgens mij is de CB digitaal niet zo een gevoelige test. Morgen of overmorgen weer testen dan moet je hcg wel gestegen zijn. Succes!!
Heb je die digitale gehaald die alleen zwanger of niet zwanger aangeeft? Die heeft bijna dubbel zoveel HCG nodig dan de digitale met indicator (weekaanduiding)
Ik heb in je testen-topic gereageerd... het beste is voor nod met ochtendurine te testen omdat het hcg nog zo schommelt, wellicht heb je morgenvroeg een positief resultaat Maar ik zeg: zwanger
M 80 ik denk ook dat je mag uitgaan van die kruidvat testen. Een streepje is een streepje, die komt er niet zomaar als er geen HCG in je URINE is. Dus een heel voorzichtige proficiat
Na jaaa zeg wat is dat nou weer! Ik denk ook dat je vet zwanger bent hoor doe hem anders morgen nog een keer maar dan met ochtend urine! Heel vreemd en indd KV geeft echt niet voor niets zo'n duidelijke 2e streep hoor!
Nou meiden, ik ben gewoon echt ZWANGER hoor heb vanmorgen met dezelfde urine tegelijk een kv 2v5 en een sensitest gedaan....de kv 2v5 gaf binnen 5 minuten dezelfde streep als gisteren en de sensitest gaf nu binnen 5 minuten net zo'n licht streepje als de kv 2v5 zaterdagavond had whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....wij zijn hier zo blij maar ook nog zo onwerkelijk allemaal....jeetje hoe gaaf is dat, dat er een klein mensje in me begint te groeien
Super meis, je bent hartstikke zwanger geloof het nou maar!!! En vertel hoe heb je het verteld enzo? O zo erg ik heb gewoon over je gedroomd whahahahaha dat je een nichtje ofzo een roze shirtje met tekst erop aan had getrokken en dat hij het moest lezen whahahaha ik spoor ook echt niet he..iig ben ik echt heel erg blij voor je/jullie!!
ik heb het gewoon verteld, en de test laten zien....helaas was dat zaakje waar ik een shirtje wilde halen, op maandag dicht ik was helemaal zenuwachtig en kon alleen meer een beetje dom giechelen hihihi Met ventje is er echt hartstikke blij mee....maar hij vind het wel super spannend...hij zei ook dat 'ie het pas echt gelooft als ik niet ongi wordt daarom kwam die stiekemerd zeker ook wel 100x trots aan mn buik gisterenavond, en moest ik vandaag maar rustig aan doen...omdat 'ie het nog niet helemaal gelooft natuurlijk