M80 wauwieeee!!!!!!!!!!: zo een wil ik ook @Alleentje ach joh niets aan te doen morgen indd weer een dag voel me prima beetje futloos en hele gevoelige borsten en tepels maar dat is alles!
euh BEROERD net 5 chipjes op, en nu heb ik maagzuur en mn ogen branden niet normaal...heb net mn lenzen uitgedaan....best vervelend, want dit is net een andere sterkte...dus met mn oude bril zie ik geen fluit ik ga dus zo maar weer de binnenkant van mn ogen bekijken, ben moe oh ja...de verpakking van mn CB digitaal lag net in de koelkast ipv prullenbak....dus ik ben nog steeds lekker bezig
ja twijfel nog steeds een beetje om te testen maar omdat ikal reken op een LF van 11 dagen als NOD lijkt me het echt nog te vroeg maar ja probeer echt zondag pas te testen!
@m80, hopelijk vallen de 'klachten' mee. Maar het is voor een goed doel hé @Charissa, klinkt goed al die symptomen Hopelijk geen spotting de komende dagen voor jou en wel een posi test! Ik zat net eens even te rekenen. Had 2 dec voor de eerste keer getemp 37,7 ('s middags), 3+4 dec 37,2 ('s morgens) stel je voor dat ik dan een paar dagen daarvoor pas mijn eisprong heb gehad (29-30 nov)? Dan heb ik gisterochtend toch veel te vroeg getest? Of reken ik nou verkeerd
@Alleentje, thanks meis! Heb opzich ook wel een goed gevoel erover maar blijf toch realistisch dat het ook niet zo kan zijn! Ja daarom zei ik test over een weekje weer! De kans is zeer aanwezig (veel) te vroeg getest te hebben! Als je het vol kan houden zou ik een week na je negatieve test weer testen!!! Duim echt voor je meis! Ben benieuwd naar je temp morgen
M80 leuk he zwanger zijn ben de eerste maanden behoorlijk ziek geweest en daardoor mijn baan zelfs kwijt geraakt maar ja ik heb en had er alles voor over en nu weer
Gisteren voor niets gerekend, ik ben gisteravond ongesteld geworden. Jammer genoeg niet zwanger maar ben wel blij dat ik nu een cyclus van 37 dagen heb . Hebben de pillen van de etos toch zijn werk gedaan denk ik. Op naar de volgende ronde. Toch januari dan Verder nog nieuws??
hey meis wat vervelend goed . Maak die pendel maar waar Ik heb nieuws ja Omo witte test!!! kon het toch niet laten zit pas 8dpo maar toch na 3 kwartier zag ik wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wazig amer zichtbaar streepje, maar ja sowieso ruim buiten de aflees tijd! Ik heb met kv2v5 getest! Nog steeds super super gevoelige borsten en tepels lijkt alleen maar erger te worden maar ja geen idee, had zelf wel het gevoel dat het raak kon zijn dit keer, maar misschien dan toch niet!
Oh die witte testen ook altijd maar je bent inderdaad nog erg vroeg met testen dus er blijft hoop , gewoon over een paar dagen weer testen
euhm meissie....ik had zaterdag ook dat amper zichtbaar streepje...en dat was ook na aflees tijd....ik had 'm in eerste instantie namelijk een beetje pissig in mn toilettas gepleurd omdat 'ie net als de vorige rondes omo wit bleef....en was gaan douchen en na het douchen zag ik dus echt een heeeeeeeeeeeeeel wazig streepje ik zeg....over een paar dagen nog een keer testen meis
Spannend Charissa, zo begint het meestal (als je zo vroeg al test) dat je pas na afleestijd iets ziet Heb je een foto van de test?
Hahaha o meiden jullie geven me wel weer wat hoop , maar ik had het zwelf nog niet opgegeven om heel eerlijk te zijn gewoon omdat alles zo anders is deze maand en tot nu toe meer lijkt op toen ik zwanger werd ook al was het toen onverwachts had toen wel zoiets van uhmmm nog geen spotting ....maar die kan overmorgen in pricipe ook pas komen als ik ongi moet worden! Nou ik ga denk ik zondag weer testen en nee heb hem uit elkaar getrokken hahahahahha en toen ook weg gegooit en niet al te vriendelijk hahahahaha maar eigen schuld dikke bult.....hoop ik hahaha Was wel na 3 kwartier een echt heeeeeeel licht streepje echt net aan te zien en geen schaduw!, was ook even dik streepje!
Oh klinkt goed allemaal!! Nog een paar daagjes en dan weet je meer....... Even een vraagje, ik wil ovu testen gaan aanschaffen. Welke kan ik het beste kopen? Leuke prijs/kwaliteit verhouding??
thanks meiden voor het meeleven jullie zijn echt super lief!!!! Ik gebruik CB digitaal, ja ze zijn wel duur, maar echt het beste. Vele schaffen hier zwanger&kids aan die zijn heel goedkoop!!! Het enige wat ik je ECHT!! af ga raden is kruitvat...die zijn echt verschrikkelijk slecht!!! Heb er een ronde mee verpest en dus niet te vertrouwen. Cb digitaal, krijg je 7 stuks kost 33 euro in de winkel kruitvat of etos kan je ze gewoon halen, maar ja wel duur indd, maar vele worden er heel snel zwanger door dus tja misschien zijn ze dan weer goedkoop als je dan snel zwanger bent Als je nog hulp nodig hebt hoor ik het wel! Is je temp trouwens ook gezakt???
Over ovulatietesten: ik gebruik die van Zwanger & Kids, ze zijn heel goedkoop en lekker duidelijk! Ik ben alleen niet zo tevreden over Sensitest-Ovulatietesten, die geven bij mij geen knal-strepen (de zwangerschapstesten heb ik wel van hun) en Matcare is ook duidelijk als die positief zijn... maar toch Zwanger & Kids zijn het goedkoopst
Daar hoor ik meer mensen precies zo over wat jij zegt! Matcare wel goed, maar meeste gerbuiken toch Zw&K zover ik weet Ik heb er nog 14 liggen van CB digitaal dus ik ga eerst verder hiermee proberen als ze op zijn dan ga ik ook over op ZW&K omdat ik dan al heel veel geld heb uitgegeven en het dan mijn theorie niet meer geldt