Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Hoi Dames,

Bedankt voor jullie advies. Zal eens gaan kijken bij zwanger & kids.

@Charissa, had vanmorgen 36,8C, dus temp is mooi gezakt. Moet wel zeggen dat ik wat grieperig ben dus misschien dat dat de temp iets beinvloed?.
    Kan je het wachten nog een beetje volhouden?

Ik heb Biancamv2 ook net gepb :D

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    mooi meis! heb je je al aangemeld bij FF?

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Nee nog niet. Zal ik eens gaan doen. Nog tips?

Heb er weer een pendel bij voor maart 2011 een meisje. Heb nu 2 pendels voor maart :D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hihi wat grappig ik heb precies ook voor april 2 pendels ook van gimena en biancamv2 meisje :D ik hoop alleen echt wel eerder hoor pfff april is echt verweg vind ik stiekem :(

5. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ja hopelijk is het eerder voor ons :D.
    Ik heb stiekem hoop voor deze maand. Ik heb nu mijn vruchtbare dagen rond oud en nieuw. En ik ben zelf 'gemaakt' op nieuwjaars nacht :p dus wie weet, zou wel erg grappig zijn.

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jaaaaaaaa Alleentje dat is wel extra leuk hoor!!!! Ik duim voor je en hopelijk kloppen die lange pendels niet :p en kloppen onze eerst aankomende pendels of bij mij allemaal niet en ben ik nu zwanger :D

7. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Laten we het hopen.
    Heb net ovu testen besteld, dus op naar de volgende ronde :D .

Hoe is het met jou? Nog getest of lukt het nog om te wachten?

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    yes :D:D:D leuk vooruitzicht!!

Nee niet meer getest ;) denk/hoop zondag pas.

Ik vergat tips voor FF, als je je aanmeld kan je een cursus doen (gratis natuurlijk ;)) het zijn 20 lessen die je een heel hoop leren over tempen en je lichaam, ik was er echt aan verslaafd erg leuk een leerzaam dus en wie weet word je er wel eerder zwanger door.
    Ben je goed in Engels? Anders tabblad naast je FF site openen met Google even taalhulpmiddelen aanklikken en hup knippen en plakken en je hele tekst wordt vertaald. Mijn Engels is er trouwens een heel stuk beter door geworden :D
    Tip 3 uhmm als je vragen hebt vraag het me dan, vind het altijd leuk om te helpen ;)

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    FF...dan mag ze ook gaan roeren toch :D

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    M80 ik wilde echt heel toevallig net iets naar jou gaan schrijven :D:D:D:D:D ja innd Alleentje je kan zelfs de roertechniek gaan leren :p

Ben jij met vlagen heel moe of constant? Ik heb dus een bepaald moment vd dag dat ik echt niet normaal moe ben en het liefste mijn bed in ga en later gaat het pas weer weg :S...hoe ervaar jij dit en hoe gaat het sowieso verder met je? Al mensen verteld behalve manlief ;)

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meisjes wat is FF als ik vragen mag??????

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
  13. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Dank jullie wel voor de tips. En roeren :( ik zal het allemaal wel gaan leren :D

@Charissa, klinkt positief allemaal voor jou, duim duim duim :D

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben met vlagen heel erg moe, vooral tegen de middag en moet dan even een uurtje slapen...en 's-nachts kan ik dus niet in slaap komen...heel raar...moet er ook vaak uit om te pissen :( vandaag 5 uur gewerkt was kei kapot daarna!
    Verder voel ik me belabberd, maar heb ook gewoon een griepje te pakken...daar heb ik nu meer last van als van andere dingen
    overigens...29 december heb ik mn eerste echo al ;)
    we hebben het al een aantal mensen verteld....we zijn gewoon zooooooooo blij niet normaal....het is misschien wel vroeg, maar van de andere kant, als het mis gaat merken mensen dit ook aan mij en moet ik het alsnog vertellen...verder ben ik ook niet het type wat lang zoiets voor me kan houden :) en door de mand val ik binnen 2 weken..wij gaan regelmatig op stap, en ik en een borrel overslaan dat kan in principe niet...ik kan voor 1 week wel een antibiotica kuurtje verzinnen, maar niet voor 2 ;) en als er dan vragen komen zien ze het toch aan me...ik kan namelijk niet liegen

@ alleentje...roeren is heel makkelijk....heb er met snel resultaat :Dveel aan gehad wat betreft herkennen van vruchtbaar :p:p:p

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    MEIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al mijn pendels kloppen niet: Ik ben namelijk zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D toch vandaag getest kon me niet inhouden! En ja hoo,r een vage maar duidelijk voor vaag, 2e streep :D:D:D:D

16. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ha ha, je pendels kloppen wel, want je bent vast in januari, februari, maart, april t/m augustus ZWANGER :D

jippie Gefeliciteerd!!!!!!!!

17. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Charissa een dikke proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben zo blij voor jouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu;)
    Hopelijk volgen wij allemaal snel ik kan niet wachtennnnnnnnnnnn

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop ook echt dat jullie snel zullen volgen!!! Zodra ik dikke vette positieve test heb ga ik mijn hcg blazen naar jullie :D:D:D

Nou manlief toch maar verteld, hij zag aan mijn gezicht dat er wat was dus en hij vroeg maar door...ik vind het wel jammer dat ik het niet kon vertellen zoals ik wilde, maar ja hij zat zo vervelend te doen :D

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #259 Pandora, 11 dec 2010
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
    IK ZEI TOCH DAT IK HET VOELDE AAN MIJN ZWANGERE WATER :D IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET:D:D:D

GEFELICITEERD....WAUW, ZIJN WE SAMEN EEN AUGUSTUS MAMA :D het scheelt een week :D
    ( PSSSTTTTT NIEUW TOPIC OPENEN? DIE ANDERE VAN AUGUSTUS IS AL ZO DRUK )
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffff ik ben zo blij voor je...

enne je pendels kloppen gewoon... mijn pendel van januari klopt namelijk ook gewoon...want als ik nu in januari test...test ik ook positief :D

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahaha thanks meis, ja dat is wel waar :D:D:D:D:D

Je had helemaal gelijk ik ging ook echt twijfelen door jullie omdat jullie zeiden met die eerste test na 3 kwartier :D. Mijn test is nog geen knaller, maar ik ga gewoon elke dag testen :D

Spannend he yes augustus mama dat wilde ik zo graag met een dikke buik en kleine beeb in de zomer :D:D:D

Ja is het daar druk...ben nog erg druk met zwanger worden topics dus denk dat ik binnenkort rustig over ga ;) maar sommige topics blijf ik kletsen en volgen hoor, zoveel leuke meiden waaronder jullie leren kennen hier echt bijzonder allemaal!!!!

Ik hoop dat al mijn zp-dinnetjes heel snel zwanger zullen worden :D:D:D zodra ik genoeg hcg heb ga ik blazen ;)

Deel Deze Pagina