Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Dank je wel voor de duidelijke antwoorden :D
    Ik heb mijn tempkaartje in mijn onderschrift gezet. Hopelijk wordt ik er ook wijzer van en snel zwanger :D

Hoe voel je je?

2. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Charissa ontvangen mmm
    dank u :)

3. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Nee nee, nog niet getest ;) mijn temp is gezakt, dus ik denk dat het niet nodig zal zijn :D:D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje graag gedaan meisy! Als je vragen hebt stel ze gerust! Goed dat je je kaartje in je onderschrift hebt gekregen :D mooi stabiel! Wijzer sowieso :D en zwanger ik denk dat de kans sowieso groter wordt samen met ovu's dan ;)
    Ik voel me prima eigenlijk, wel zwanger maar heb weinig klachten!

@Vmiss :D yesssss :D graag gedaan ;)

@Gerlin, ja maar kan ook nog een dipje zijn, ook al is de kans klein, maar dan nog ;) en hoe gaat het met manlief?

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hier word ook lekker gekletst zie ik alweer.
    Ik heb dus ook een aantal pendels voor Januari dus ben benieuwd

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ikke, ik heb er echt vertrouwen in...zoveeeeeeel pendels voor januari pfff jij had dit topic moeten openen :D

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik hoop zo dat het uit zal komen..
    Is het al NOD day ;)

8. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Ikke, leuk dat je mee komt kletsen. Je hebt inderdaad veel pendels voor januari.

Ik heb weer een pendel voor maart erbij, heb er nu al 4. Ben benieuwd, ik hoop eigenlijk eerder :D.

@Gerlin, al nieuws? Nog getest?

@Charissa, fijn dat je je goed voelt. Hopelijk blijft dat zo.

@m80, hoe is het met jou? Voel je je alweer beter?

9. Gerlinda

Nee, niet getest... is ook niet nodig, aangezien wij 5 dagen voor ei het laatst iets hebben gedaan en mijn liefje nu (tijdelijk) verminderd vruchtbaar is door een ontsteking ;)

Charissa, fijn dat je zo vroeg voor een echo mag :)

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hey hey,

ben ik weer :D ik voel me gelukkig weer beter! was zondag toch nog even weggegaan, alles wat ik at bleef netjes binnen...en ik zat me zooooooo te vervelen :( had nog een leuke dag gehad dus
    en flink wat jus gedronken, en daar knapte ik eigenlijk met het uur meer van op! was dus ook wel duidelijk dat ik ook flink wat vocht te kort kwam
    Gisteren en vandaag ( tot nu toe even afkloppen ) voor het eerst dat ik me redelijk fit voel sinds ik weet dat ik zwanger ben :)

@ ikke81...leuk dat je mee komt kletsen....hoop dat er voor jou net als bij mij een pendel tussen zit die klopt :D

en anders kan charissa je veel leren over smeppen en roeren...ook gegarandeerd succes :D

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

We gaan het zien of ze gelijk hebben, ik hoop het zo. Ik denkt trouwens niet dat ik mijn lief zo ver krijg om op schema te klussen, daar zijn wij nog te kort voor bezig. Hij is ook al een tijdje weg dus als hij straks weer thuis is gaan we zeker niet op schema ;)

12. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ikke was net aan het kijken naar je pendels, heeft gimena voor jou een geboorte gependeld???:)

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Nee, Nelly. Gimena heeft januari voor mij gependeld

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou nou gegarandeerd :p haha maar Ikke kletst al een tijdje mee :D ze was alleen even iets minder hier ;)

@ikke kan me voorstellen meis, lijkt me best moeilijk om je man zo lang te moeten missen :( je zult wel super blij zijn hem te zien, nog even meid!

@m80 fijn dat je je al wat beter voelt, ik ben echt een rare, ik voel me echt prima en in de ochtend heb ik geen trek en in de avond pffff zo'n trek en eet als een kerel whahaha

@Alleentje, ja zou wel leuker zijn als t eerder zou zijn! Maar ja kijk naar mij mijn pendels waren officieel allemaal fout! Francescak zei nog dec/jan dus die reken ik nog een beetje goed :D

@Gerlin, jammer van je tempdaling laat die ongi naar snel komen zodat je aan je nieuwe ronde kan beginnen, gaan jullie eigenlijk deze ronde weer verder of nog een "pauze" ronde?

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Heel blij charissa :D

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hmmmm :) ik zie dat ik dat ook niet zo heel erg handig neer heb gezet :):):) zo gegarandeerd is dat natuurlijk niet...sorry :)
    Ik praat soms iets sneller dan ik denk....maar ik bedoelde eigenlijk dat bij ons succes gegarandeerd was ;)

17. Gerlinda

Hey Ikke, leuk dat je ook hier mee komt kletsen :D
    En "te gek" dat je mannetje er bijna weer is :):)

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hee Gerlin

Ik hou wel van een wat actiever topic, ik mag graag kletsen ;)

19. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ik ben voor januari gependeld, maar ben inmiddels al bijna 5 weken zwanger (als het goed is) weet niet zeker hoe lang

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dan gaat die iig niet uitkomen ;) , misschien is het geslacht nog goed?

Deel Deze Pagina