Dank je wel voor de duidelijke antwoorden Ik heb mijn tempkaartje in mijn onderschrift gezet. Hopelijk wordt ik er ook wijzer van en snel zwanger Hoe voel je je?
@Alleentje graag gedaan meisy! Als je vragen hebt stel ze gerust! Goed dat je je kaartje in je onderschrift hebt gekregen mooi stabiel! Wijzer sowieso en zwanger ik denk dat de kans sowieso groter wordt samen met ovu's dan Ik voel me prima eigenlijk, wel zwanger maar heb weinig klachten! @Vmiss yesssss graag gedaan @Gerlin, ja maar kan ook nog een dipje zijn, ook al is de kans klein, maar dan nog en hoe gaat het met manlief?
Hier word ook lekker gekletst zie ik alweer. Ik heb dus ook een aantal pendels voor Januari dus ben benieuwd
Ikke, ik heb er echt vertrouwen in...zoveeeeeeel pendels voor januari pfff jij had dit topic moeten openen
@Ikke, leuk dat je mee komt kletsen. Je hebt inderdaad veel pendels voor januari. Ik heb weer een pendel voor maart erbij, heb er nu al 4. Ben benieuwd, ik hoop eigenlijk eerder . @Gerlin, al nieuws? Nog getest? @Charissa, fijn dat je je goed voelt. Hopelijk blijft dat zo. @m80, hoe is het met jou? Voel je je alweer beter?
Nee, niet getest... is ook niet nodig, aangezien wij 5 dagen voor ei het laatst iets hebben gedaan en mijn liefje nu (tijdelijk) verminderd vruchtbaar is door een ontsteking Charissa, fijn dat je zo vroeg voor een echo mag
hey hey, ben ik weer ik voel me gelukkig weer beter! was zondag toch nog even weggegaan, alles wat ik at bleef netjes binnen...en ik zat me zooooooo te vervelen had nog een leuke dag gehad dus en flink wat jus gedronken, en daar knapte ik eigenlijk met het uur meer van op! was dus ook wel duidelijk dat ik ook flink wat vocht te kort kwam Gisteren en vandaag ( tot nu toe even afkloppen ) voor het eerst dat ik me redelijk fit voel sinds ik weet dat ik zwanger ben @ ikke81...leuk dat je mee komt kletsen....hoop dat er voor jou net als bij mij een pendel tussen zit die klopt en anders kan charissa je veel leren over smeppen en roeren...ook gegarandeerd succes
Goede morgen We gaan het zien of ze gelijk hebben, ik hoop het zo. Ik denkt trouwens niet dat ik mijn lief zo ver krijg om op schema te klussen, daar zijn wij nog te kort voor bezig. Hij is ook al een tijdje weg dus als hij straks weer thuis is gaan we zeker niet op schema
Nou nou gegarandeerd haha maar Ikke kletst al een tijdje mee ze was alleen even iets minder hier @ikke kan me voorstellen meis, lijkt me best moeilijk om je man zo lang te moeten missen je zult wel super blij zijn hem te zien, nog even meid! @m80 fijn dat je je al wat beter voelt, ik ben echt een rare, ik voel me echt prima en in de ochtend heb ik geen trek en in de avond pffff zo'n trek en eet als een kerel whahaha @Alleentje, ja zou wel leuker zijn als t eerder zou zijn! Maar ja kijk naar mij mijn pendels waren officieel allemaal fout! Francescak zei nog dec/jan dus die reken ik nog een beetje goed @Gerlin, jammer van je tempdaling laat die ongi naar snel komen zodat je aan je nieuwe ronde kan beginnen, gaan jullie eigenlijk deze ronde weer verder of nog een "pauze" ronde?
hmmmm ik zie dat ik dat ook niet zo heel erg handig neer heb gezet zo gegarandeerd is dat natuurlijk niet...sorry Ik praat soms iets sneller dan ik denk....maar ik bedoelde eigenlijk dat bij ons succes gegarandeerd was
ik ben voor januari gependeld, maar ben inmiddels al bijna 5 weken zwanger (als het goed is) weet niet zeker hoe lang