Nou joh gekkie was met een erachter dus grappie hoor @Gerlin, al tekenen van ongi? @Mom, had ik ook ik ben nu alleen ong. 4 weken , ik kijk nu alleen nog net zoals Ikke zegt naar het geslacht heb jij een voorgevoel?
ja tenzij het alsnog raak kan zijn natuurlijk! zou ik wel heel erg knap vinden 5 dgn voor ei maar ik duim voor je en anders dat snel je ongi mag komen zodat je snel aan de nieuwe ronde kan beginnen
Voor Gerlin en mij snel een mooie maar vooral succesvolle ronde en voor de andere wachtbank dames een mooie test, vind dat wel een mooie deal
Inderdaad dat het een mooie en succesvolle ronde mag worden . En dan kunnen we gezellig met zn allen gaan kletsen in een topic zwanger zijn. Maar eerst komen voor mij de klus weken eraan ! Gelukkig is mijn manneke veel thuis de komende weken . Verder nog nieuwtjes??
JA meiden snel aan komen sluiten!!!!!!! Uhmm nieuwssss, moeders voor moeders komt straks langs en 3 januari eerste echo verder vandaag voor het eerst echt goed misselijk, maar vind ik echt niet erg hoor
hihi ja daarom Zie dat FF je kruis heeft verplaatst hopelijk word je snel ongi! En jaaaa manlief komt nu echt bijna thuis pfff ben bijna zenuwachtig voor je hahaha, ik heb wel eens gehad dat manlief op vakantie is gegaan met vrienden voor 15 dagen en naaa dan was ik helemaal zenuwachtig en van die kriebels dat hij weer thuis zou komen
Ik heb zelf mijn data aangepast zodat het kruis er correct kwam te staan want eigenlijk sloeg het nergens op dat hij op CD15 stond maar ja het zou wel mooi geweest zijn als het waar was maar helaas, denk toch echt dat mijn ei op CD22 is geweest gezien de bekende tekenen. Begin ook al een beetje zenuwachtig te worden al probeer ik er niet teveel bij stil te staan (wat errug moeilijk is ) Moet nog ff geduld hebben
dat wordt straks dubbel en dwars beloond! O ok. nou vind ik wel goed van je, denk het gezien je vorige kaartjes ook dat je cd22 je ei hebt gehad...maar is wel weer 3 dgn eerder dan vorige ronde en manlief is toch voorlopig daarna thuis toch dus dan kan januari nog echt waar worden ook
Het had leuk geweest als ik ineens een korter ronde zou hebben en dit jaar nog een ei zou hebben maar dat gaan we niet meer redden, volgende maand is gewoon onze maand Ik hoop alleen dat ik nu snel ongi word want het zou toch wat zijn dat ik ongi ben als hij thuis komt , dat hoop ik toch echt niet
Heykes Ben toch bezig met ovulatietesten, tot gisteren nog geen positieve gehad. Vind ik vreemd heb altijd een stipte cyclus van 28 dagen soms 27, en tot gisteren nog geen ei te bespeuren....... RAAR
Misschien ben je wel een van die dames die nooit een positieve ovu test hebben. Wat voor merk gebruik je en zijn er wel strepen te zien of dat ook niet?
Nee ikke ik gebruik ze al een jaar en altijd een 2e vette streep. Sensitest, ben ik over het algemeen tevreden over...
Strange, hopelijk vind je nu je ei snel. Wat voor tijdstip doe jij trouwens altijd testen en hoe lang heb je dan niet gedronken??
Als ik thuis ben van het werk, meestal 18-19 u. En eerlijk gezegd let ik er niet echt op hoe lang ik niet gedronken heb, maar ben geen grote drinker
Ey meiden Hoe gaat het met jullie? Ik dacht iemand hier wilde zien hoe het armbandje van MvM eruit ziet...of was dat niet ook hier? Na ja zal hem iig even plaasten
@Charissa, een mooie armband. Ik lees net dat je 3 januari al je eerste echo hebt. Dat is al snel, fijn voor je . Heb gister mn ovu testen binnen gehad . Wanneer kan ik nu het beste beginnen? Morgen cd 10. Ik weet natuurlijk niet of mijn cyclus nu kort of lang is. En wil graag mn ei een keer spotten. Dus misschien morgen al testen? Moet ik dan elke dag testen of om de dag?
Thanks meis! Ja ik vind het lastig bij jou omdat je net je 2e maand geloof ik met pillen voor kortere cyclus bezig bent toch! Aan je langere cyclussen te zien zou ik op zijn vroegst cd14 beginnen, maar ik ben de eerste ronde vroeg begonnen zodat ik hem zeker niet zou missen dus dan is het geen gek idee om morgen al te beginnen, alleen houd er dan rekening mee dat het kan zijn dat je meer moet bestellen!!! Het zou super zonde zijn als je je ei niet opspeurt omdat je te weinig ovu's in huis hebt! En ja misschien is het niet goedkoop, maar dat zijn kinderen sowieso niet hahahahan hoop dat je een beetje wat aan me hebt