@Ikke81, ik geloof er in dat ze echt wel een keer uitkomen meis @Joyce85, leuk ook iemand uit 85 toch . Zeker vroeg jouw ei...mijne kwam pas cd 23, maarvolgens mij klopt jouw banner dan niet toch? Spannend hoor, temp je ook?
Hoi, hier ook een pendel voor januari 2011, een meisje. Ik had er ook één voor oktober maar die is helaas niet uitgekomen. Misschien hebben we in januari meer geluk. We zullen zien...... Groetjes Alleentje
Hey Alleentje welkom hier...het is nog niet heel erg druk hier...maar er komen telkens meer gezellige dames bij ....hopelijk zijn we sneller aan de beurt maar januari is ook nog te doen. Ik zou het aan de ene kant wel erg leuk vinden om een zomerbeeb te krijgen en als januari echt zou uitkomen heb ik de kans dat ik uitgerekend zou zijn op dezelfde datum als mijn meisje dus dat zou ik ook niet zo heel erg leuk vinden om eerlijk te zijn, maar natuurlijk is het ook geweldig als t in januari zo zou zijn...valt best mee hoe verweg dat is
Hoi Charissa, Ook uit '85 inderdaad. Mijn banner klopt inderdaad niet..Helaas geen pijl op te trekken..
tempen is dan heel erg fijn dan weet je tenminste hoe je lichaam een beetje in elkaar zit en heb je veel meer kans Leuk ook een 25 jarige is het voor je eerste?
pendel zegt in januari een meisje ik ben benieuwd (een beetje hoop ik al wat eerder) maar ga zo wie zo niet voor januari testen
Januari duurt inderdaad niet meer zo lang. Ondertussen kunnen we hier gezellig kletsen om de tijd vol te maken haha. Jullie uit '85, ikke uit '84, grappig. @Joyce85, ik zie dat jij ook erg handige cyclussen heb, fijn hè zulke lange en onregelmatige cyclussen. Doe je er iets aan? Ik slik sinds kort etos zwanger worden, hopelijk heeft het een positieve invloed.
Ik heb me door Caruli laten pendelen en bij haar komt uit: januari 2011, jongen Ben benieuwd....Hoop stiekem natuurlijk dat het al eerder raak is!!!
Hee Meiden, Ik temp inderdaad niet. Wilde hier wel mee beginnen maar wil niet in bed 's ochtends al gaan tempen.. Dat wordt me iets te.. Heb wel al eens een maandje getempt direct na het opstaan, voor het wassen en tanden poetsen maar dan gewoon met een digitale in mijn mond. Maar ook hier is geen pijl op te trekken hoor bij mij. Je temp zou tijdens je menstruatie lager moeten zijn maar is bij mij hoger hahah.. Ben nog nooit maatstaf geweest. Ben nu aan de ovu-testen maar ook daar wordt ik niet veel wijzer van. Dit is overigens wel de eerste (na de laatste 2) dat ik geen bloeding heb op dag 19-20-21.. Ben benieuwd! Ik had alleen op dag 9 bruin verlies en op dag 16 ook. Maar dat was slijm met 3 of 4 sliertjes..Gisteren giga pijn in mijn onderrug en echt vlijmscherpe steken in mijn baarmoeder.. Spannend'!! Is inderdaad mijn eerste beebje..
@Joyce, Spannend meis @Senn, Welkom en leuk dat je mee komt praten, we kunnen hier wel wat kwebbels gebruiken @Alleentje, Leuk hoor zo dichtbij 26 en is t jouw eerste? Temp jij wel? Ik temp wel, maar ik heb zoiets van als ik iets eenmaal wil doe ik er alles aan dus 2e ronde begonnen met tempen en ovu's en geeft me veel rust anders had ik nu gedacht al overtijd te zijn, wat ik nog lang niet ben helaas.
Zag ineens dit topic. Hoe zit het met dat tempen? Ik gebruik de prikpil en moest hem verledenweek halen. Dit heb ik niet meer gedaan omdat mijn libido erg omlaag gaat. Nu heb ik hem dus niet meer gehaald en heb echt geloof het of niet weer zin in sex. Mijn vriend ook blij. hahahhaha. Ook het feit dat ik steeds tussendoor ongesteld werd was ook niets. Vandaar dat ik dacht dit moet nu afgelopen zijn dus ik stop ermee. Eerdat die prikpil uit je lichaam is zal wel even duren. Maar ben benieuwd wanneer ik weer zwanger zal/mag raken.
Hey meiden, Ik gebruik ook al vanaf de eerste ronde ovutesten en sinds de 2e ronde ook getempt. Ook ik was hier erg blij mee, want anders had ik ook gedacht zwanger te zijn, omdat ik sowieso al een paar dagen later mijn eisprong had en daarna ook nog eens 1,5 dag later mijn menstruatie. We mogen nu weer bijna...Ben benieuwd...
@Charissa85, ik temperatuur nog niet. Heb besloten samen met mijn man om eerst te kijken of de etos zwanger worden pillen wat structuur brengen aan mijn cyclus. Anders wil ik in januari beginnen met temperaturen. Maar hopelijk hoeft dat niet meer haha. Wel gezellig hier al die meiden met hetzelfde 'probleem' zo snel mogelijk zwanger worden......
@Sabrina, Welkom meis gezellig dat je mee kletst! Ik ben een voorstander van tempen, mijn visie: geen moeite om even 10 sec een thermometer in de ochtend te gebruiken en vervolgens je temp invullen op een site die vervolgens een mooi grafiekje voor je maakt waardoor je precies ziet wanneer je eisprong is geweest en waneer je Nod is en dus ook wanneer je echt kan testen. Ik temp pas een maand, maar ik ben er veel rustiger door, was echt zo hyper normaal als ik al een paar dagen overtijd was en nu weet ik dus iig voor deze maand dat ik toch nog echt geduld moet hebben. Ookal heb je waarschijnlijk nog last van die prikpil, het is goed om al te beginnen met tempen, zo heb je een vergelijkingspatroon voor de keer als je echt gaat beginnen en wie weet spot je je eitje nog wel voor de eerste keer.....met tempen is het wel zo dat je dat achteraf en dus te laat kan zien, maar stel dat je t toevallig wel rond die tijd hebt gedaan dan maak je dus toch nog kans Nou meis als ik je kan helpen met tempen is geen moeite of probleem sorry voor t lange bericht @Senn, hoe lang was jouw vorige cyclus? Met welke ovu's test jij? Leuk samen zitten we in de 2e ronde @Alleentje, ja dan ben je niet meer zo alleen flauw geintje, maar ik hoop ook dat we allemaal eerder positief zullen testen, maar tot die tijd probeer ik er iig alles aan.....zo geduldig ben ik niet helaas, knap dat jij je in kan houden! Hier dus 7dpo met een mooie hoge temp....nu de vraag zal het zo blijven of niet
Misschien is temperaturen toch wel handig. Temperaturen jullie voordat je opstaat en elke dag? Kan je ook halverwege je cyclus beginnen met temperaturen of is het het handigst aan het begin van je cyclus te beginnen? @Charissa85 ik ben altijd erg alleen haha. Nee hoor, ik ben gelukkig getrouwd en heb 2 paarden en een kat. Heb mezelf hier maar naar een bijnaam van één van mn paarden vernoemd. Zie dat jij al een dochter hebt, leuk! Dus je hebt al een beetje ervaring, voor mij is het nog allemaal erg nieuw. Hopelijk blijft je temperatuur hoog, ik duim voor je!
Ja je tempt voordat je enige fysieke actie onderneemt en dus voor het opstaan even rectaal een thermometer gebruiken. Ik doe het 3x achter elkaar en neem dan het gemiddelde, dit adviseerd de site Ferility Friend (FF) en daar vul je dan ook je temp in. Je kan ook halverwege beginnen, het mooiste is om begin van je nieuwe cyclus te beginnen, maar als je halverwege je cyclus begint met tempen de eerste keer dan heb je de volgende ronde een vergelijking....heb ik ook gedaan en nu weet ik bv dat mijn temp vorige keer daalde nadat ik bloed verloor. Leuk hoor, klinkt gezellig bij jou . Ik heb een super wijfy echt geweldig leuk en indd ervaring tot 13 maanden bij een tweede lijken me sommige dingen ook een stuk makkelijker. Super lief van je meis thanks! En 1e kindje is alles nieuw en heeeel bijzonder dus alles heeft zijn charmes
Ik ben in april gestopt met de pil, vanaf die tijd telkens een regelmatige cyclus van 32 dagen (In die tijd condooms gebruikt). 1e ronde ook 32 dagen, de 2e ronde was 36 dagen. Nu voor de 3e ronde ga ik weer gewoon uit van 32 dagen, maar we zullen zien Ik gebruik Clear Blue ovulatietesten. Heb deze maand ook nog babyboom ovulatietesten erbij gekocht, dus we kunnen weer even vooruit hahaha Bij mijn zus bleven overigens de ovulatietesten van babyboom positief en werden zelfs steeds donkerder naarmate haar NOD dichterbij kwam en zij bleek zwanger! De maanden ervoor gaven de testen na de eisprong negatief aan werden juist steeds lichter.
Spannend hoor, je hoort het indd vaker dat je positieve ovu krijgt als je zwanger bent. Ik gebruik ook CB digitaal, maar die werd sowieso na mijn piek weer negatief 36 uur later. Was allang blij dat hij eindelijk na 23 dagen positief werd
ik laat de natuur zijn werk doen maar dit is ook pas de 1ste ronde na de mk van temperaturen heb ik geen verstand weet niet waar ik op moet letten smorgens is mijn temp 36,5 maar krijg een zere kont als ik elke dag temp
hahaha met wat voor thermometer temp jij dan hihi, als je voordat je opstaat (liggend in bed dus) tempt dan zie je hoe je cyclus in elkaar zit....dus wanneer je je ei hebt gehad wanneer je kan testen en bij sommige zelfs dat je ongi gaat worden of de kans groot is dat je zwanger bent....scheelt dus een hoop onzekerheid...iig bij mij Ik laat in principe ook de natuur zijn werk doen alleen leer ik mijn lichaam beter kennen waardoor de kans groter wordt op zwangerschap en ovu's zijn een crosscheck maar wel fijn omdat je dan weet dat je eitje komt en dus aan de klus kan/moet