Ik snap dat je voorzichtig bent, zou ik ook zijn denk ik. Ga binnenkort ook maar eens sushi eten. Ik heb er spontaan honger van gekregen
Had jij niet op 8dpo ook een testje gedaan... die na de afleestijd een streepje vertoonde ?? Hoe gaat het met je? Hoe laat ga je het vertellen vandaag? Ja.... mijn ongi is begonnen op naar een januari-eitje
gerlin; ik hoop het zal fijn zijn... maar temp is vaak wel wisselend hoor... maar vanavond maar weer klussen zal betekenen ook weer kortere cyclus
@Wolfje & Ikke, Uhmm frietjes op zijn tijd met een heerlijke dot mayo Ik bel soms wel eens een vriendin omdat ik dan zo'n trek heb in sushi een uur van te voren op en ben dan helemaal blij als dat dan lukt hahahaha anders zou ik zowat alleen gaan @Gerlin, ja dat klopt wel 3 kwartier na afleestijd en heel heel licht dus als negatief genoteerd . Uhm wel balen ik hoopte echt dat het wonderbaarlijk toch had gekunt! Op naar januari die jullie meiden de pendels echt waar gaan maken Ik ga ze het tijdens het eten vertellen...weet nog niet wat ik precies ga zeggen hihi denk dat het spontaan zal gaan Ik voel me trouwens super goed, heb kwaaltjes en voel me zwanger, maar ben niet ziekkkk ofzo dat had ik wel bij mijn dochter maar dat kan nog komen natuurlijk! Wow Wolfje dat zal snel zijn hoop het zoooo voor je!!! Hey maar hoe lang is jouw Lf misschien maak je dan zelfs nog een keer kans in dec met oud en nieuw of is dat heel optimistisch? Vind het trouwens een leuk knus gezellig topic zo, makkelijk bij te houden
charissa; vind pindasaus er ook heerlijk bij hahaahha en uitje met majo dan he oh erg he? als ik en ff het goed hebben is me lf 16/17 dg... stel echt dat ff straks dus ei constateerd dan nod 3jan... ik hoop het
ikke dank je wel!!! pff ik hoop het ook erg hard... begin nu sinds vandaag geen idee waarom weer beetje vertrouwen te krijgen dat het ons gaat lukken... ooit .....
@Wolfje, YES meid that's the spirit! Ken je het boek The Secret? @Gerlin, ahhhh dat vind ik echt weer super lief van jou!!! Ik moet heel eerljk zeggen dat ik nog steeds meer bij zwanger worden topics zit dan zwanger zijn hihi, ik weet niet vind het echt leuke meiden waar ik allemaal mee klets zoals jullie hier ook dus ik zie geen reden om weg te gaan plus ik ben zooooo benieuwd wanneer jullie aan de beurt zijn ik hoop gewoon echt snel en wil dat echt niet missen hoor Hoe gaat het met je man?
Wat een gezellig geklets vandaag. Ik heb heel de dag meegeholpen met een springwedstrijd die we georganiseerd hadden. Was niet zo een goed weer om met paarden weg te gaan maar ja. Gelukkig hoefden die van mij niet mee . @Gerlin, jammer dat je ongi bent geworden maar je kan wel weer verder nu. Op naar je ei..... En gaat je temp altijd eerst naar beneden voordat je ei komt? Ik ga nu eerst maar eens een lekker warme douch nemen .
@Wolfje, het is een boek dat beweert dat als je er echt in geloofd als je iets echt wilt en dus maar blijft zeggen dat het kan/lukt of wat dan ook, dat het dan ook echt gebeurd! Dus als je er in blijft geloven en echt gelooft dat het jullie ook weer een 2e keer gaat lukken dan zal dat uitkomen zegt dat boek/film hier is de link vd trailer The Secret Film Trailer :: Official Web Site of The Secret and The Power Of ik het echt geloof don't know ben soms heel nuchter en soms helemaal niet Alleentje, lekker dagje gehad zo te horen Je temp hoeft niet altijd ineens naar beneden te gaan dus je hoeft ook geen ovulatie-dip te krijgen, bij mij zakte het wel nog een stuk al een paar dagen kijk maar op mijn kaartjes (my ovulation chart) Meiden ben de deur uit tot vanaaf anders tot morgen
Alleentje; vaak gaat de temp idd naar beneden... charissa; heel veel plezier, ik hoop dat de sushi je gesmaakt heeft!
Hey iedereen , vandaag een heerlijke dag gehad! Met kleintje de hele ochtend in de sneeuw gespeeld. Toen lekker gegeten en namiddag gaan shoppen samen met manlief , heerlijk met muziek in de straten, hopen sneeuw. Beter kon niet! Charissa lekker sushi-en, ben ik ook een HEVIGE fan van. Wij zijn gisteren met vrienden gaan sushi-en lekker onbeperkt sushi eten heerlijk gewoon! geniet ervan meisje. Gerlin op naar de januaripendel zou ik zeggen. Ik duim alvast heeeeeeeeeeel hard voor je! Alleentje van tempen ken ik helemaal niets dus ik zou zegge klussen maar voor de zekerheid. Wolfje, zeker geen moed verliezen het gaaaaaaaat je ook lukken, in 2011 moet het gewoon he Hier nog een filmpje kijken en straks NOG eens klussen volgens het SMEP plan dus SMEP we will do!!!!!!!!!!!