@Gerlin, ik heb er inderdaad veel voor maart, maar hopelijk komt de januari pendel al uit . Voor ons allemaal natuurlijk!!! @m80, hoe is het met jou? Goed dat er zoveel mee doen met moeders voor moeders! Hopelijk is de ongi weer snel over en kunnen jullie weer aan de klus . Ik wacht op m'n ei maar heb geen idee wanneer die gaat komen. Ik zal maar weer eens een ovu test doen. Is het erg als je die pas 's avonds doet? Overdag is zo lastig op het werk.
Volgens mij niet, als je maar niet te veel drinkt voor de test kan je het op elke moment van de dag doen
Goed hoor, alleen veel moe, misselijk en duizelig lig nu dus lekker met laptop in mn bedje te kijken...zo even een uurtje slapen
M 80 ik heb al die symptomen er voor over. Zou niets liever willen! Heb er trouwens een pendel bij voor maart!
@m80, wat lief van je! Hier nog geen ei gespot. Dus nog steeds in de wachtstand. Hopelijk komt mn ei dit jaar nog langs. Maar als ik de meeste pendels moet geloven duurt het nog even....
heb vreselijke kiespijn en zit aan de peniceline... pijn trekt naar me hoofd, me oma is logeren en erg druk verders... maar duim voor jullie door hoor!!!
Wat rustig hier, iedereen kerstinkopen aan het doen?? @Wolfje, voel je je al wat beter? Beterschap in ieder geval. Als ik jullie niet meer spreek: FIJNE KERSTDAGEN Hopelijk krijgen we mooie kadootjes, een positieve ovutest en later een positieve zwangerschapstest ofzo
Idd wat een rust hier Wolfje, ik hoop dat je je al beter voelt nu Iedereen fijne feestdagen Liefs, Gerlin
Alleentje; idd kers inkopen doen, de rest heb ik besteld en morgen ophalen Adora en alleentje; Met me kies gaat het wel wat beter... gelukkig! Fijne dagen allemaal, xxx
Hallo meiden, hoe gaat het hier? Whawww Wolfje, wat een mooie stijging in je temp... hopelijk een mooi bevrucht kerst-eitje
Iedereen een leuke kerst gehad? Inderdaad wolfje, een mooie stijging..... Hoe is het met jou Adora? Bijna je ei? Ik hopelijk wel, we wachten af.....
Ben ik net van mijn ongi af en nu al... bijna mijn ei op dag 9 een positieve ovulatietest Spannend, ik hoop dat onze januari-pendels gaan uitkomen Doe jij ook ovulatietesten, of alleen tempen?? Ik zie je hebt ook een verhoging in je temp, zou een eitje kunnen betekenen
Wow dat is mooi, al zo snel een ei . Hopelijk heb je over 2 weken een mooie positieve test in je handen . Ik duim voor je. Ik gebruik ook ovu testen sinds deze ronde. Heb nog geen positieve gehad, alleen nog lichte strepen. Ik denk dat mijn temp verhoging te maken heeft met de wijntjes van de vorige avond aangezien ik vanmorgen weer 36,6 C had. Ik hoop wel dat mijn ei deze week komt en dat ik niet weer een hele lange cyclus krijg. Maar mijn pendels geven aan van januari t/m april dus hopelijk gaat er wel een goede tussen zitten