Alleentje, ik zie dat je een pendel van daantje hebt.. wanneer kreeg je haar reactie? ik ben heel benieuwd naar haar pendel, maar denk dat ze het heel druk zal hebben Ja Vmiss, ik ben ook benieuwd en duim voor je
Alleentje, ik durf nog niet testen, heb geen zin in een negatieve test ik wacht tot donderdag af hihi
@Vmiss, wat spannend!! Ik snap dat je nog even wacht maar geen ongi is goed nieuws!!! Ik blijf duimen . @Adora, ik kreeg een snelle reactie van Daantje, afgelopen donderdag volgens mij. Ik ben benieuwd wat ze voor jou pendeld. Ik heb er wel veel voor de komende maanden, hopelijk komt er één uit . Ben nu nog steeds aan het wachten op mn ei.
Vmiss...2 dagen overtijd....SPANNEND!!!!!! ik heb vandaag mn eerste echo gehad....mooi kloppend hartje gezien...ben blij!!!!!!!!! hier blijven mn duimpjes overuren draaien op positieve testen voor de dames hier
M80, fijn dat je het hartje van de kleine hebt zien kloppen.. whaaw al 7 weken ben je, lekker genieten meis Wat is het hier toch rustig meiden wie zit er ook op de wachtbank?
Ik testte gisterenavond negatief mijn ei was wel iets later maar toch sensitest spoort heel vroeg HCG op dus nikske, zal wel ongesteld worden zekers:x
@Vmiss, wat jammer . Maar geen bloed is moed toch?! @m80, wat leuk dat je het hartje hebt horen kloppen, zal wel een speciaal gevoel zijn. Hoe voel je je? Al 7 weken, wat gaat de tijd toch snel.... @Adora, hier nog steeds wachtend Ik had gehoopt dat mn cyclus korter zou worden maar ben bang dat het weer een lange gaat worden aangezien ik nog geen ei heb. Hoe is het bij jou?
sensitest bleef bij mij als enige test het langst negetief Ik voel me vandaag redelijk...ben wel veel moe, maar dat hoort erbij! ben benieuwd of ik het morgen met oud en nieuw lang vol ga houden...normaal lig ik niet voor 6 uur in mn bed met oud en nieuw....maar ben bang dat mn oogjes om 2 uur al dichtvallen
Zou er iemand misschien voor mij kunnen en willen pendelen? Lijkt me erg leuk, ben erg nieuwsgierig. groetjes
hey lieverds hoe gaat het hier? Ik ben weer thuis en ben echt al dagen kost misselijk en overgeven ook gal als ik nog niets heb gegeten en ook extreem moe maar ja hoort erbij maandag eerste echo Zijn er nog zwangere bij? @sassefras, je moet kijken wie er pendelt, kanje zien in mensen hun onderschrift, dan moet je dus je echte naam erbij vermelden en je geboortedatum, daarna duurt het meestal wel een week of soms langer voordat je antwoord krijgt, omdat het veel tijd en energie kost en ze het super druk hebben hier dus hoop je zo een beetje geholpen te hebben en o ja zoals jij je vraag aan de pendelaar stelt zal het ook gevraagd worden tijdens het pendelen...ik vroeg altijd wanneer ik zwanger werd en of het een jongen of meisje zou worden @M80, wil je me even een link sturen van "ons" topic kussiess
@Jadore, gezellig dat je er weer bent. Vervelend dat je 'ziek' bent maar ja dat hoort erbij . @Vmiss, nog nieuws?? @sassefras, wij kunnen zelf niet pendelen. Maar de meiden in mijn onderschrift wel. Stuur ze een pb met een vraag en je krijgt vanzelf antwoord. Succes. Had gister eindelijk een licht streepje op mn ovu test dus hopelijk wordt het steeds donkerder . Mijn temp is nog wel laag, dus heb mn ei in ieder geval nog niet gemist. @Iedereen: EEN FIJNE JAARWISSELING EN VEEL GOEDS IN 2011, DAT HET EEN MOOI JAAR MAG WORDEN!!!!!!
Heyyyy Jadore, leuk dat je er weer bent heb je het toch leuk gehad, ondanks dat je je niet zo lekker voelt? Ik heb een super vroeg ei deze keer (in die 2,5 jaar tijd dat ik temp nog nooit zo vroeg gehad, haha) op dag 10, dus weer een spannende tijd nu Aleentje, ik duim dat je eitje snel komt... merk je nog niets aan veranderde afscheiding (eiwitachtig of waterig is vruchtbare afscheiding)? Ik wens iedereen hier een beebje in 2011
hey meis gelukkig heb je hem niet gemist lekker klussen dus spannend hoor nu komt eindelijk de vraag of de pendels zullen kloppen voor januari ik hoop het voor je lieverd!!! Iedereen een hele fijne oud en nieuw en een super gelukkig 2011 en wie weet wat het brengt en voor degene die al zwanger zijn, op gezonde spetters van babys in 2011
heyyyy Adora lieverd thanks meid! Hey wat goed joh geweldig zo vroeg...mijn ronde dat ik zwanger werd had ik ook een vroeger ei dus wie weet ik ga duimen
Allereerst mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 2011 met vooral een goede gezondheid, geluk en gezonde beebjes!!! Alleentje wat leuk dat je eisprong ergens onderweg is. Houd het goed in de gaten en dan klussen maar! Adora veel klusgenot en hopelijk is het snel raak he meid. Hier al een paar dagen buikpijn met af en toe een beetje rozeverlies. Dit betekent dat mijn regels eraankomen. Pfff het begint meer. 1 pendel is dus al niet uitgekomen die van Annabel. Op naar de volgende pendels. Het mag nu wel gaan komen hoor.