Iedereen de beste wensen voor 2011!!! @Vmiss, nog nieuws?? Al ongi of een postitieve test? @Wolfje, zie dat je je ei gehad hebt. Nu aan het wachten..... Nou hier nog steeds aan het wachten op mn ei...........
Kom op eitje van Alleentje, spring, spring, spring.... Ik zit nu 5 dagen na ei en heb een tempdip die onder de coverline gaat spannend........ al zegt een tempdip niet altijd wat, maar.. ikzelf heb het nog nooit gehad in de 2 jaar dat ik temp 8) Zelfs toen ik zwanger was, had ik geen tempdip
@Adora, had al gereageerd in ander topic van ons, maar ik heb er ook een goed gevoel over Meiden kom op ik zou het zo ontzettend leuk vinden als we ons topic kunnen veranderen naar zwanger zijn gun het jullie zo!!! Morgen hebben wij onze eerste echo en ben behoorlijke zenuwachtig, mijn test van vandaag was namelijk iets lichter dan normaal, wel nog steeds goed positief hoor maar niet meer net zo donker als de c-streep, ik heb het opgezocht en zag dat het vaker voorkomt dus ik ga me niet druk maken en ik verlies ook geen bloed ofzo en ben nog hondsmisselijk en borsten doen nog heel erg pijn dus ik vertrouw op mijn lichaam, maar ik ben wel zenuwachtig voor morgen hoor!
Balen dat je test iets lichter is, maar......... kijk naar je symptonen meid, die zeggen meer dan een testje (ik had er geen en voelde dat de zwangerschap niet goed zat en had wel knaltesten tot na het verlies van het vruchtje) symptonen zeggen meer dan testen, is mijn gevoel en mening hierover
Hier zijn de regels intussen in alle hevigheid gekomen. Pfff hopelijk zullen de volgende pendels kloppen! Het moet gewoon, ik ga ervan uit dat het ook zo zal zijn anders heb ik geen moed meer, maar ja we stappen deze maand ook in de mmm. Dus duimen. Alleentje hopelijk komt je ei snel he, gebruik je ovulatietesten? Jadore die test wil niets zeggen volgens mij hoor. Je zal wel zien bij de gynaecoloog morgen dat alles ok is
had ik vorige week ook...2 dagen later gewoon weer een dikke vette knaller...heb me nu ook verboden nog maar 1 test te doen succes morgen...spannend! heb mijn echo de 29e gehad. en 18 januari mag ik lekker weer
@Jadore, hoe was vandaag de echo?? Ben benieuwd. @Adora, nog 9 dagen wachten en dan een mooie test afgesproken?! @Vmiss, jammer dat je ongi bent geworden. Hopelijk snel goed nieuws voor jullie! Ik ben nog steeds wachtende...... Ik gebruik wel ovutesten, ze zijn wel al wat donkerder maar niet zo donker als de c streep. Dus ga ervan uit dat ik nog geen eisprong heb gehad. Mijn temp is ook nog laag. Ben weer bang voor een lange cyclus........ Maar we klussen wel om de dag voor de zekerheid
@alleentje, hopelijk springt je eitje snel! Ik denk wel dat het een deze dagen zal zijn hoor als het donkerder wordt! @Adora, thanks meis ik hoop het echt, ik voel me al dagen hondsberoerd dus zou het wel extra vreemd vinden als het toch niet goed zou zitten om heel eerlijk te zijn, maar ja het blijft zo spannend vooral die eerste weken. Mooi dipje zie ik pfff als dat niet raak is weet ik het niet meer hoor @VMiss, neee wat vervelend, maar stoer dat je weer met opgeheven hoofd door gaat lieverd dikke knuf en helemaal niet erg als jullie een handje geholpen worden, des te eerder jullie bij jullie grootste droom komen toch ik duim keihard voor je lieverd! @M80, dat meen je niet, ik wist helemaal niet meer dat je een echo had al zo snel ook, wat super super goed dat alles goed zit geweldig lieverd gefeliciteerd! En dan de 18e alweer jeetje wat snel...hoeveel weken ben je dan? Gelukkig heb jij het ook gehad met die testen en zit toch alles goed!
Meiden HET IS SUPER GOED yeahhhhh ik ben zo blij, zelfs het hartje horen kloppen en zien kloppen dus echt geweldig ze zei dat we moesten gaan genieten omdart het echt wel goed zit en super zwanger ben over 3 weken mogen we weer! @M80, ben nog niet volledig op zp, net terug van vakantie en veel drukke dagen meteen dat is de reden, natuurlijk gaan we die volkletsen wacht ik ga er nu wat plaatsen
@Jadore, gefeliciteerd!! Wat fijn om te horen dat alles goed is ! Ervan genieten hoor. @m80, wanneer heb jij je eerste echo? Verder alles goed?
heb mn eerste echo vorige week gehad ook alles was super goed...18 januari heb ik lekker de 2e echo en dan ongeveer 3 weekjes later de 3e ( laten een nekplooimeting doen )
@Alleentje, thanks meid! He een dip....zou gaan klussen wie weet wel een ovu-dip @M80, hierbij de foto Ben btw erg druk deze week nog met klussen (in huis ) en hopelijk heb ik volgende week wat meer tijd om weer meer op zp te komen en het "normale" leven weer helemaal op te pakken Heb je ook een foto??? Bovenste is btw mijn Beebje en onderste is dooierzakje/vruchtzakje
@Jadore, WOW echt gaaf!!!! Hopelijk mn ei zal vanavond extra mn best doen!!! @m80, fijn dat bij jou ook alles goed is!! 18 januari is gelukkig al bijna . @Adora, hoe is het met jou?? Toevallig al symptomen???
Mooie echo Jadore Alleentje, ik denk ook dat je eitje snel gaat springen Nee, ik heb helemaal geen symptomen
thanks alleentje, ja ik denk ook dat je eitje snel gaat springen misschien zelfs vandaag! HEb je toevallig ook beetje ongi buikpijn of steken? Adora, hoeft niets te zeggen en daarbij vind ik het nog steeds heel bijzonder dat je kleine baby loopt te roepen hahahaha geweldig dat moet goed zitten en anders volgende ronde, maar we gaan er gewoon eerst nog vol voor dat je over een paar dagen een mooie test in handen hebt!