Thanks meis, indd straks zullen jullie zo'n echo hier showen! Hoe gaat het met je? Leuke dagen gehad? @M80, Jaaaa doen ben erg nieuwsgierig dit was btw een uitwendige echo, de jouwe ook?
@Vmiss, 9 dagen overtijd....??? Of klopt je banner niet? @m80, jaaa jou echo willen we ook zien . @Adora, ook zonder symptomen kun je zwanger zijn. We blijven duimen . Gister had ik lichte steken dus ik dacht yeah, doe ik gisteravond een ovutest, gewoon helemaal wit geen streep te bekenen, ik snap er echt niets meer van . Vanmorgen was mn temp nog laag en nu heb ik nog steeds steken. Stom lichaam zal wel weer zo een stomme lange cyclus krijgen :x.
Alleentje, ik heb 2 dagen na de steken pas echt de eisprong en een ovulatietest kan echt van helemaal wit, naar positief gaan (je hoeft geen oplopend lijntje te krijgen) Als ik niets voel, dan weet ik genoeg: niet raak deze maand de pendels kunnen ook nog bij mijn volgende cyclus kloppen, want dan zal eitje ook nog in januari springen
@Alleentje, helemaal met Adora eens, had ik ook ineens een knaller! En aan je temp te zien zou de kans er echt goed inzitten dat hij snel gaat komen zeker met je symptomen erbij! Heb je ook vruchtbare afscheiding? @Adora, nou meis de meeste echte symptomen komen toch pas rond 5/6 weken bij de meeste dan he, vanaf ruim 5 weken begon ik pas echt last van mijn kwaaltjes te krijgen en nu hoop ik dat ik snel de eerste 3mnd voorbij ben, niet alleen omdat ik me vrij slecht voel, maar ook omdat je dan je meest risicovolle wkn/mnd door bent natuurlijk dat is het aller belangrijkste! Wanneer wil je gaan testen denk je?
Jadore, ik denk dat testen geen zin heeft.. dan moet ik op z'n minst gevoelige borsten hebben (ook dit heb ik niet) er zijn toch klachtjes die je voor nod voelt als je zwanger bent (had ik bij mijn andere zwangerschappen ook) misselijkheid daar heb ik het niet over.. heb ik ook gelukkig nooit gehad..
Alleentje ik had ook van bijna helemaal witte ovulatietest naar een superdonkere ovulatietest met eisprong. En nee meid ben niet overtijd maar hartstikke ongi!!!
@Adora, uhmmmm ja dat is wel waar, maar ik geef pas op als je zegt dat je ongi bent geworden @Vmiss, is het eigenlijk voor jullie eerste?
@Vmiss, oh jammer op naar de volgende ronde dan. Zie dat je je banner weer hebt aangepast. Hmmm, oke dus ik moet gewoon (weer) geduld hebben. We hebben gisteren wel voor de zekerheid geklust, we zullen de komende dagen maar goed blijven klussen dan .
Dank je wel hè, hopelijk is mijn man veel thuis . Ja ik heb veel pendels voor de komende maanden, jij ook dus het zal ons heus wel gegund zijn .
Wilde ik gisteravond nog een ovutest doen, zijn ze op . Lagen alleen nog maar zwangerschapstesten. Mijn gevoel zegt dat ik gister mn ei heb gehad, last van mn buik en borsten. We hebben er in ieder geval gebruik van gemaakt . Mijn temp was vanmorgen nog laag. Wanneer gaat je temp omhoog? Duurt dat een paar dagen?