De dag na ei stijgt je temp... als je 3 hogere tempen hebt zal FF een kruis zetten op je eisprongdag Aan je temp te zien zou je vandaag je eisprong kunnen hebben (hij moet minimaal 0,2gr stijgen voor een eistijging)
hoi meiden ik probeer hier ook weer wat mee te kletsen heb pendel voor januari... en ben zojuist ongi geworden... dus deze maand moet het lukken
Wolfje, leuk dat je weer meekletst, balen van je ongi... maar ik duim keihard dat het deze ronde zo zal zijn Je cyclus is gelukkig weer iets korter en je LF is mooi voor een zwangerschap
@Wolfje, gezellig dat je er weer bent. Hopelijk deze maand een positieve test voor jou en voor ons natuurlijk ook . @adora, thanks voor de uitleg. Dus vandaag maar weer aan de klus en hopelijk gaat mn temp dan vanaf morgen stijgen.
Weer even een vraagje, ik merk eigenlijk nooit verschil of ik nou vruchtbaar slijm heb of niet. Heb nog geen draden kunnen trekken, ook niet in mijn vorige ronden. Kan dat? Heb je dan wel gewoon een eisprong?? Of kans om zwanger te worden?
Meiden, hier 7 pendels die uitkwamen: vanmorgen (10dpo) een kruidvattestje en matcare gedaan en ja er staan, binnen de tijd licht rose streepjes die even breed zijn als de controllelijn Jippie... ik ben precies 3 maanden na mijn miskraam weer zwanger!!!
Mandy77 en Adora gefeliciteerd! Wat is het jaar goed begonnen voor jullie Hopelijk volgen wij snel 'thumps up'