Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik zie dat je temp weer gezakt is... het kan zijn dat je eitje dan toch snel gaat springen :)
    Hoe is het met je afscheiding? al vruchtbare afscheiding?

Met mij is alles goed, ik voel me gelukkig deze keer ook zwanger ;) ik ben blij met mijn kwaaltjes :D:D:D
    Ik val zelfs als ik een film ga kijken binnen 10 minuten in slaap, haha... voor mij een goed teken, want:
    Bij de zwangerschap die in een mk is geëindigd had ik geen enkel kwaaltje, ik had een super energie.

2. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adora, fijn dat alles goed gaat. Hopelijk blijft dat de komende 36 weken zo :D.

Hier nog niets veranderd. Ik heb nog nooit vruchtbare afscheiding ontdekt. Voel regelmatig maar kan nooit een verandering ontdekken :( Ach ja we wachten maar weer.......

3. Selena149

Selena149 Niet meer actief

@ Alleentje, ik wil je geen dingen aanpraten hoor. Maar heb exact zulke temp. kaartjes gehad als jij en ook zulke rare lange cyclussen, en bij mij is PCOS geconstateerd. Hóéft bij jullie natuurlijk niet zo te zijn, maar misschien heb je er wat aan als je bij de huisarts/gyn bent ? ;)

4. Selena149

Ben trouwens ook 3x voor januari gependeld, maar moet eerst nog eens een eisprong zien te krijgen, die ik nog altijd niet heb :(

5. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Selena149, fijn dat je reageert. Ik begin ook het gevoel te krijgen dat er iets niet klopt. Zulke rare lange cyclussen, maar probeer mezelf ook niet gek te maken. Mag ik vragen wat jou symptomen waren (misschien via een pb)? Ik zou er toch graag iets meer over te weten komen.

Hopelijk komen jou pendels uit voor januari! Ik duim voor je :D.

6. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    Hoi dames,

ook ik ben gependeld op janauri 2011 en het zou een meisje worden :D Net ongesteld geweest, maar januari duurt nog even.... dus het kan nog wel bevrucht worden in januari :D:D

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

spannend, hoop dat de jan pendels uit zullen komen!!!

8. Selena149

Ik ben in okt. 2009 met de pil gestopt. Eerste cyclus duurde 47 dagen en werd gék van de spanning en heb tig testen versleten (ging er gewoon vanuit na 28 dagen ongesteld te worden omdat dit met de pil ook was). 2e cyclus duurde 63 dagen :$, en op advies van anderen ben ik toen gaan tempen. Daaruit bleek dat ik dus geen eisprong heb (nog altijd niet, temp had wel gigantische pieken en dalen, dan weer 35,8 en dan weer 36,4 om weer terug te gaan naar 36,1) maar had gerust wéken voor de uiteindelijke menstruatie al menstruatiepijn- en klachten. Dacht elke dag ongesteld te worden maar werd het vaak 3 weken later. Had mijn verhaal toen gedaan op een ander forum en daar kwamen ze met de term PCOS aan. Eenmaal googelend herkende ik een hóóp. Lange cycli, onregelmatig, geen eisprong. Heb ook nog altijd last van acne en ook van overbeharing, vooral op mijn benen. Heb geen overgewicht maar ben wel een grote snoepkont :), ook iets wat met PCOS te maken kan hebben. Verder ook vrijwel nooit vruchtbaar slijm aangetroffen. Ja, 3 keer in 14 maanden tijd (verder niet), maar op de meest rare momenten (3 dagen voor menstruatie bijv.) en wees dus nooit op een eisprong.

Uiteindelijk een echo in het ZH gemaakt waarop direct PCOS (heel veel eiblaasjes in je eierstokken) en de baarmoederafwijking te zien was.

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @alleentje, sjonge nog niet gesprongen :( ik gok dat het nu echtttttt heel snel zal gebeuren! Duimmmmmmmmmmm
    Wat leuk met je schoonvader als HA en zo close :D

@Selena, welkom meis, wat leuk zou gaaf zijn als het uitkomt!
    Fijn dat je dat zegt, iig ik zou het fijn hebben gevonden, wel erg dat je PCSO hebt, maar je kan er gelukkig gewoon zwanger mee worden alleen wat moeilijker maar zwanger is zwanger ja toch. Wow wat heftig zeg dubbele baarmoeder en vagina, pfff wat goed van je dat je zo open bent, vind ik altijd erg prettig aan mensen, je helpt hier waarschijnlijk vele mee, meer dan je zou denken! En als ik dit lees ben ik altijd zo blij dat ik niet het verdriet en de moeilijk tijden hierin hoef mee te maken, bedoel het echt niet rot hoor, maar het zet je echt even op je plaats, en ben blij dat het piepje beetje wat ik kan helpen met Moeders voor Moeders is beide zwangerschappen va week 5/6 ben begonnen. Heb echt respect voor je openheid! Niet dat je je er voor zou hoeven schamen ofzo bedoel ik he JUIST niet!!!

@Mimoki, jaaaa that's the spirit :D lekker positief blijven, wat niet is kan nog komen :D en zou echt top zijn! Zijn jullie al lang bezig?

@Wolfje, ja ik hoop het ook en vooral ook jouw pendel lieverd!

@All, moet het even vertellen, heel offtopic, maar mijn dochtertje is geboekt voor een fotoshoot voor het blad Ouders van Nu :D ben helemaal trost :D

10. Zeepaardje

jadore; je bent lief(K)

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahhh thanks wolfje, jij ook Knuff!

12. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Jadore, wat leuk dat je dochtertje is geboekt voor een fotoshoot!! Mogen jullie trots op zijn :D! Hoe is het verder allemaal?

@Mimoki, leuk dat je mee komt kletsen. En hopelijk de komen de pendels uit :D.

@Selana, wat fijn dat je er zo over kunt praten en dat je je ervaring met mij/ons wilt delen. Als ik je verhaal lees met de symptomen, heb ik vrijwel nergens last van. Geen acne, geen overbeharing, geen overwicht (bmi=19), geen last/pijn van voor/tijdens menstruatie. Alleen mijn lange onregelmatige cyclus komen overeen. Toen ik vorige cyclus begon op dag 30 met temperaturen had ik een temp van boven de 37 C, daaruit bleek dat ik wel een eisprong heb gehad volgens mij. Deze cyclus vanaf het begin getempt. maar vind je mijn temp dan zo onregelmatig? Zit toch altijd tussen de 36,5 en 36,8C of hoort dat niet (ben ook nog maar een beginneling)?
    Vandaag is mn temp gestegen hopelijk dan toch een eisprong. Zoniet is het misschien toch verstandig om eens naar m'n schoonvader te gaan, misschien dat hij mij wel doorstuurt naar de gyn. Maar hopelijk komen de pendels dan toch uit voor ons :D.

13. Gerlinda

Jadore, leuk van je dochtertje... komt ze in het volgende blad? ik ben er op geabonneerd :D:D

14. Zeepaardje

jadora; laat je ff weten wannee ze in ouders van nu staat, heb een abo:)

15. Selena149

Fijn dat jullie er wat aan hebben. :)

Helaas is dit voor ons niet het enige waar we tegen aan lopen m.b.t. het zwanger willen worden. I.v.m een borderline-geschiedenis weigert het ziekenhuis waar we bij kwamen voor de PCOS ons te helpen. Ik moet nog maar 3 jaar wachten, kijken of we zo lang stabiel blijven, en ik was nog jong, dus ja... :( Als ik nu een instabiele psychotische sen*el zou zijn zou ik het nog snappen, maar daar is bij mij echt geen sprake van. Ja, heb een heftig verleden achter me met Borderline, maar heb vorig jaar mijn laatste therapie vervroegd met succes afgesloten. Sindsdien geen therapie meer nodig gehad, red me prima, geen destructief gedrag meer, fors geminderd met medicatie, volg weer een studie, leuk huisje met vriendlief.. We hebben het er ruim over gehad en als we denken het niet aan te kunnen gaan we er ook niet voor. Bovendien is vriendlief er ook nog ? Maar nee, het ziekenhuis wilt ons niet helpen, ze zijn zeker 4 keer van gedachten veranderd (zag een andere gyn het wel zonniger in, is zij als een blad aan de boom omgekeerd na overleg met het team en wouden ze het ineens niet, en zo nog 10 keer). Ziekenhuis liet ons 7 (!) maanden wachten op deze beslissing om ons niet te willen helpen (gaat nog maar enkel om Clomid) terwijl wij elke keer valse hoop tussendoor kregen. Rapport over mij is compleet verdraaid, staat in dat ik zware therapie nog altijd volg, medicatiedosis is 6 keer zo hoog neer gezet... En wanneer je zegt dat je er niet voor gaat als je zelf denkt het niet aan te kunnen, en vertelt hoe goed het gaat, luisteren ze niet omdat ze aan de term Borderline hangen. Je wordt daar echt als zieke patient behandeld die totaal zelf geen inspraak heeft terwijl bij mij daar niets van klopt en ze negeren gewoon je eigen mening erover. Ze hebben ons 7 maanden laten wachten met ons vertellen of we Clomid mogen. :x En dankzij al dat gedoe en wachtlijsten komen daar nog eens 4 maanden bovenop voor we een afspraak bij een ander ziekenhuis hebben. Ondertussen al 14 maanden bezig voor niets. Nu hebben we a.s. dinsdag (18 januari) afspraak bij een ander ziekenhuis, maar het is nog maar de vraag of ze ons daar wel willen helpen. Want het rapport over mij vanuit het vorige ziekenhuis moet mee samen met de verwijsbrief, en aangezien die compleet verdraaid is en ik daar echt wordt neergezet als een seniel kunnen ze ook zeggen: Zij willen je niet helpen blijkbaar, dan doen wij het ook niet... :( :x Samen met de PCOS en baarmoeder/vagina afwijking is het gewoon niet bemoedigend, lijkt haast wel of het me niet gegund is...

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @All, thanks meiden echt lief :D ik weet nog niet precies welke het zal zijn, we hebben volg week vrijdag de shoot dus dan zal ik het wel vragen en zodra ik hem binnen heb geef ik wel een seintje :D

@Alleentje, heee dat zou mooi zijn, heb je hem ook benut :D? Hoop dat morgen je temp omhoog schiet en hoog blijft! Ik vind je temp trouwens wel meevallen, alleen in het begin schommelt hij wat meer, had ik ook en vlak voor ei werd hij nog lager en vrij stabiel en dan ineens schoot hij de lucht in, kijk maar naar mijn 2 kaartjes. Wat ook fijn is van het tempen is dat je straks niet meer onzeker hoeft te zijn van ben ik nou overtijd of niet, nu weet je tenminste wanneer je je ei hebt gekregen en tel daar 14 tot max 18 dgn bovenop en dan zou je toch echt of een positieve test moeten hebben of ongi moeten zijn geworden ;) laten we het eerste hopen :D

@Vmiss, hoe gaat het met jou meis?

@Selena, jeetje wat heftig meis! Pfff, kan ke niet je psychiater/psycholoog een brief laten opstellen hoe het daadwerkelijk zit? Volgens mij is dit gewoon een soort van discriminatie hoor, je wordt niet geholpen door iets dat verledentijd is, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wel begrijp waarom ze wat voorzichtiger zijn hoor, maar ze moeten zich dan wel goed laten informeren!!! En ik kan je gevoel goed voorstellen dat het lijkt of het jullie niet gegund is, maar lieverd het komt echt goed! Je zult misschien iets langer moeten wachten, waar jullie al lang mee bezig zijn, maar het komt goed meis lekker positief blijven en laat ze maar lullen, gelukkig weet jij beter! Knuff

17. Selena149

Een oud-psychotherapeut heeft vorig jaar voor ons al een brief opgesteld en opgestuurd. Echter bleek dat hij er heel andere dingen had in gezet dan was afgesproken (maar toen had hij het al verstuurd). :x Echt gemeen... Hadden duidelijk tot 3 keer toe afgesproken hoe en wat hij er op welke manier in zou zetten (ook beaamd door vriendlief), zien we vervolgens de brief en heeft hij zich daar niet aan gehouden en iets heel anders neergezet dan hij zei tijdens het gesprek...

Maar goed, ik als Koos eisprongloos zit toch elke maand weer in de zenuwen haha. :) :D Ben sinds een aantal dagen weer temp aan het meten (heb het máánden gedaan en basale temp zit tussen 35,8-36,2) en kaartje zoet er zo uit:

2d7969 Ovulation Charts

Maar goed, uit ervaring weet ik dat het bij mij geen drol zegt, heb wel vaker van die eisprong-lijkende-temp die vervolgens de dag erna weer vrolijk naar beneden duikt... Gisteren ook vruchtbaar slijm gehad, maar ook dat al eerder op de meest rare momenten gehad...

Mocht het wel zo zijn (dikke kans van niet) hebben we denk ik ook nog eens verkeerd (te weinig) geklust, op CD 23/24 en CD 28... :( Voor wat FF als ei aangeeft (CD 26) is klussen op dag 28 te laat, en anders CD 23 of 24 weer te vroeg... Maar of het wel op CD 26 is ? Had namelijk gisteren vruchtbaar slijm, zou dan 3 dagen NA ei zijn ? En gisteren heb ik dus niet getempt, omdat de dag ervoor mijn temp weer was gezakt naar 36,1 en mijn hoop weer vervlogen was... Zal je zien dat hij de dag erna weer stijgt zoals nu en ik gisteren toch beter had kunnen tempen:( Ach, het kan weer alle kanten op. Al 20 keer eerder zo'n kaartje gehad en het bleek altijd niets te zijn...

18. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Selena, jeetje wat een verhaal zeg. Vervelend dat ze jullie het geluk niet gunnen!! Maar de volhouder wint, probeer je daar aan vast te houden. Ik duim voor jullie dat je snel geholpen word!

@Jadore, ik ben ook echt super blij dat ik ben gaan tempen, door jou hè :D.
    Vandaag is mijn temp weer gestegen :D. Hopelijk toch een ei gehad. Zet ff zelf een kruis of moet je daarvoor iets doen?

Heb een antwoord gekregen van Anais, ze heeft kaarten gelegd, maart 2011 een jongen. Heb er nu wel heel veel voor maart :D.

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Sel, jeetje meis dat meen je niet pffff gewoon tot 3x aantoe voorgelogen worden recht in je gezicht door je eigen (oud) psychotherapeut :S ja dat is waarschijnlijk de boosdoener waarom ziekenhuizen jullie tot nu toe niet wilde helpen. Ik zou eerst maar zorgen dat hij/zij dit even gaat rechtzetten, heb je niet gevraagd waarom diegene zo'n verklaring heeft opgesteld? Pffff wat een gedoe voor jullie meis :(. Wie weet wordt het jullie toch nog gegund door moeder natuur! Als je kaartje klopt en jullie intercourse-patroon zoals je zegt dan denk ik ook dat de kans wel heeeel klein is, maar hij is er ;). Ik duim voor jullie!

@Alleentje, O ja dat is waar ook, ben inmiddels de tel wel zo'n beetje kwijt met wie ik aan het tempen heb gekregen en aan het smeppen :p:D, maar degene die aan het smeppen zijn gegaan zijn wel bijna allemaal de 1e smep-ronde zwanger geraakt :D dus erg leuk, je weet nooit of het anders ook zo was geweest natuurlijk, maar wel erg leuk de zwangere kwamen ineens als warme broodjes aanwaaien ;). Maart is ook al snel, maar doe maar liever januari nog :D

@All, pfff wat ben ik nog ziek zeg :( gister weer al mijn avondeten eruit gespuugd :( en zo slap ik hoop dat het snel weer normaal gaat worden, sorry voor het geklaag ;) Hoe gaat het met jullie?

20. Gerlinda

Bah niet leuk dat je je zo slecht voelt :(
    Is het een griepje, of denk je van zwangerschap? had je het bij je dochter ook?

Hier gaat het goed, weinig kwaaltjes maar wel een goed gevoel over deze zwangerschap ;) gelukkig!!
    Binnen 2 weken mijn eerste echo (met 6 weken zwangerschap precies)..
    Wanneer had jij de eerste echo, hoeveel weken was je toen?

Deel Deze Pagina