hallo, ik ben ook voor januari 2011 gependeld..een meisje.. ben in oktober gestopt met de pil.. alleen had gister een testje gedaan en had een dun streepje in testvlak, en daarvoor was er nog niks.. morgen weer testen, dus of januari uitkomt??? misschien heeft ze het goed met geslacht (mocht ik zwanger zijn) en anders gaan we voor januari weer mee ben benieuwd morgen suc6 allen
spannend charissa hou je me op de hoogte hihi nog geen ongikrampjes of iets?? hier nog niks, voel me kiplekker ineens voel me heel apart weet niet hoe ik het kan omschrijven, zou het misschien toch?? ik verheug me niet, maar heb zo'n apart gevoel...
Hopelijk is het goed nieuws voor jullie en hoef je niet te wachten tot januari. Ik moet nog even geduld hebben denk ik. Gezien mijn cyclus heb ik nog even de tijd voordat ik weer kan testen....
@Nou ik heb negatief getest met een vroege test en heb spotting sinds gisteravond ach we zien het wel anders volgende ronde met opgeheven hoofd Jammer dat je geen banner hebt zo kunnen we je niet volgen En jij Mom???
Jammer. Maar misschien te vroeg getest? Nog even afwachten, wie weet. Ik blijf voor je duimen hoor. Ik wil wel een banner maken, maar hoeveel dagen moet ik aanhouden voor mijn cyclus? Ik heb echt geen idee???
Ik heb er 3 voor januari 2011.. Ben benieuwd, vind het wel toevallig allemaal op dezelfde maand.. En toch biedt dat geen garantie, had er ook 2 voor afgelopen augustus en 1 september, ook dicht op elkaar en geen beeb helaas.. Maar we blijven duimen voor deze
@Alleentje...ja dat is indd wel lastig zo onregelmatig...je zou een paar opties hebben waar ik dan voor zou gaan als ik jou was 1. Je neemt de langste 2. Je neemt een gemiddelde 3. Je kan gaan tempen en wanneer je je ei hebt gevonden tel je er 14 dagen bij op (een LF kan nl niet langer zijn dan 18 dagen en 14 wordt altijd genomen als je je LF nog niet weet) Ik ben trouwens super ongi geworden dus helaas, maar met opgeheven hoofd @ Selena, Welkom meis super spannend hoop dat het uitkomt en eerder zou nog mooier zijn
@Charissa85 jammer dat je ongesteld bent geworden. Het is ons nog niet gegund....we moeten nog even geduld hebben. Ik kan inderdaad wel de gemiddelde cyclus aanhouden. De langste cyclus aanhouden is wel erg lang en komt hopelijk niet meer voor. Temperaturen is wel een goed idee, je hebt me overtuigt haha. @Selena welkom hier. Je hebt inderdaad veel pendels voor januari. Hopelijk komen ze ook uit.
Ach ik betwijfel het. Heb PCOS en nog nooit een eisprong gehad de laatste 13 maanden, zou dus wat zijn als ik januari zwanger word Maar wie weet, 3 december hebben we 1e afspraak met de Gyn, als we dan vlot met Clomid mogen beginnen zit in januari een kans.
Hihi yess als ik je kan helpen is het geen enkel probleerm! Leg je gewoon simpel de basis uit dan en je zult zien dat je echt een heel stuk rustiger ervan wordt doordat je veel beter weet waar je aantoe bent. Nou meis pb me maar anders
Heej meissie, ik ga me gezellig bij dit topic aansluiten Heb een reactie gehad van francescak, en pendel geeft aan januari 2011 een jongen ( klinkt al beter dan maart.....want dat duurt nog zo fucking lang )
Hey meisy wat leuk, ook ik heb toevallig vandaag pendel binnen van Francescak december waarschijnlijk de bevruchting/innesteling en januari positieve test een jongen. Ben zoooo benieuwd en maart zou indd nog wel even duren maar nov,dec en januari zijn zeer dichtbij Gerlin ik heb zo'n gevoel dat jij al zwanger bent met je mooie kaartje ik hoop het zo dan zou november iig uitkomen
Ook ik heb 2x een pendel gekregen voor januari en 1x is het geslacht erbij genoemd en die zegt een jongen Ben benieuwd heb een dochter en 2mnd geleden een miskraam gehad Dit is de eerste keer pendel en ben benieuwd of het klopt hihi
Hey Mandy welkom! Leuk hoor, ik heb ook een meisje door wie ben je gependeld? Spannend he het is niet heel ver weg januari dus wordt spannend voor de januari-pendel-meiden
Francecak vertelde me januari en een jongen Allwoman vertelde alleen januari en geen geslacht erbij Ben benieuwd