Pendel zegt januari 2011 zwanger

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lou Lou, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Helemaal mee eens poppemie! Ik heb er ook altijd last van! Andere kicken er waarschijnlijk op om naar te doen of dingen te verpesten, soms snap ik niets van mensen en deze wereld en waar al die haat vandaan komt, peace!

2. gimena

gimena Niet meer actief

neem hebt ook met een korrel zout.
    zijn gelukkig een heeeeeele hoop lieve dames onder andere jullie.

btw ik had ook een pendel voor jan. van pink.
    maar mijne is niet uitgekomen.

3. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi!!

Heb ooit in oktober hier een berichtje geplaats... en wil even laten weten dat de pendel uitgekomen is!
    haha, ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger!! Dus het klopt dat ik in januari zwanger zou worden!
    Geloofde er niet zo in, maar wel grappig dat het 'uitgekomen' is.

xx

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Gimena jij bent ook een lieverd hoor :D

@Novella, wat leuk!!!!!!! Ik heb toen met je gekletst :D bij mij is die niet uitgekomen...wel in december al :D hoe voel je je? Wie had jou ook alweer gependeld?

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ladies ik ben hier een paar dagen niet geweest en moet alweer zoveeeeeeeeeeel bijlezen hihi.
    Ik denk dat ik dit weekend mijn ei heb gehad, ttz vrijdag ovutest gedaan en was bijna positief heel donker, randje boordje dus het zat eraan te komen. Goed geklust uiteraard, of beter gezegd gesmept haha en nu vandaag heb ik al de hele dag lichte steekjes in mijn onderbuik, heel raar. Heb dit nooit eerder gehad. Is natuurlijk heel voorbarig om dit met n zwangerschap te linken want kan natuurlijk niet zo snel maar wat is dit dan? Iemand hiermee bekend?

6. gimena

gimena Niet meer actief

heeeey :)
    gefeliciteerd had ik jou niet gependeld? je naam komt me bekend voor.

7. gimena

gimena Niet meer actief

ik kan je er niet mee helpen.
    weet je zeker of je ei is geweest anders een laten ei?

8. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Bah wat naar meis... ik zou het even aan Lotte verwijderen, ze kan haar account blokkeren ;)

9. gimena

gimena Niet meer actief

gaat niet zomaar lieverd nu al geen pb meer ontvangen sinds 3 uurtje dus ze zal nu wel gestopt zijn.
    ik bewaar alles als ze wel weer begint dan klop ik wel even aan.

10. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Gimena, jeetje denk je goed te doen om anderen te pendelen krijg je dit! Hopelijk heb je geen last meer van haar!!

@Jadore, wil niet testen voor nod. Heb al zovaak een witte test gehad de afgelopen maanden. Ik had gister wel heel de dag een drukkend gevoel onder in mn buik, maar of dat iets betekend :(. Ik heb geduld......:D.

@Vmiss, super dat je je ei hebt gehad! Zitten we samen op de wachtbank :D.

@Novella, gefeliciteerd!!! Leuk dat de pendel uit is gekomen.

11. Gerlinda

Mooie temp Alleentje, hoe voel je je meis?

12. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adora, ja mn temp stijgt mooi. Maar heb (nog) geen innestelingsdip ofzo, of hoeft dat niet perse? Ik voel me eigenlijk goed gister wel wat last van mn buik, maar heb niet echt klachten. Krijg normaal altijd steken en ben dan binnen een uur ongi. Ik vraag me nu af of ik daadwerkelijk ook iets voel of dat ik iets wil voelen :(.
    Hoe is het met jou? Voel je je zwanger :D

13. Gerlinda

Hey Alleentje, een innestellings-dip hoeft niet altijd (kijk maar eens naar mijn kaartje) ik heb er 2 zwangerschappen staan zonder dip en eentje met dip :D:D

Ik voel me goed, volgende week gelukkig al de echo (omdat mijn vorige zwangerschap een mk werd) ;)

Ik duim voor je :):):)

14. gimena

gimena Niet meer actief

@alleentje idd erg mooie temp stijging! spannend :) nee heb geen last nu meer van der gelukkig

15. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Adora, fijn dat je al zo snel een echo hebt :D. Spannend zeker.
    Oke dus er is geen dip nodig, misschien is er dan toch hoop, al zegt mijn gevoel nog dat ik niet zwanger ben :(. Misschien komt dat wel door de pendels, ik heb er zoveel voor maart.......

@Gimena, gelukkig heb je geen last meer van haar :).

16. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Even kort, want wij moeten zo weg..

Hebben om 14:00 afspraak staan in het ziekenhuis, ben benieuwd :D

17. gimena

gimena Niet meer actief

laat ons weten hoe het is gegaan daar.

18. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Selena, vertel...... hoe was het in het ziekenhuis?

19. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Nou, het gesprek was érg kort.
    Ze willen eerst informatie opvragen van het vorige ziekenhuis en 2 psychologen... Een daarvan is degene die zich niet aan de afspraak heeft gehouden dus die ga ik eerst even mailen...

Als alles binnen is worden we weer opgeroepen.. :(

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Alleentje, spannend meis, mooie temp hoor, ik zou zeker 10dpo testen als ik jou was :D en een dip is juist eerder een uitzondering hoor, ik had hem ook niet ;) net zoals een innestelingsbloeding dat is ook eerder een uitzondering en ook nooit gehad ;) Spannend lieverd ik duim voor je :D

@Selena, wat super spannend! Ik vind het wel goed dat ze met 2 psych. werken en niet 1, pffff wel vervelend dat hij weer wordt gevraagd :( ik zou indd eens een goed gesprek met direct op papier aan jullie te laten ondertekenen het gaat wel om jullie kinderen!!! Pfff meis ik gun het jullie zooooo!

@Gimena, gelukkig houdt ze dan eindelijk op en nu hopen dat dat zo zal blijven en anders toch even berichten doorsturen hoor gek mens.

@Wolfje, hoe gaat het met jou meis? Nog wat van je vriendin die een abortus heeft gedaan gesproken?

@Vmiss, hoe gaat het met jou?

@Adora, wat fijn dat je je zo goed voelt lieverd :D

@All, ik heb de strijd opgegeven en ben aan de medicatie Emesafene tegen misselijkheid en overgeven, het was zo gewoon echt niet meer leuk :( en het werkt :D geweldig ben blij dat ik eindelijk weer wat kan eten en drinken :D

Deel Deze Pagina